stian.lindtner@gmail.com Skrevet Oktober 17, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2020 Lurer på om det er noen her som enten vet om noen som kan ta på seg ett oppdrag å lakke taket på min Toyota Corolla 2010 eller som vet om en plass jeg kan komme i kontakt med noen? Håper litt på å slippe verksted med dette her og vil heller at en som driver med det som hobby kan fikse det. Det startet med en rust flekk jeg fikk behandlet og fjernet, men lakkeringen ble ikke så pen, og så prøvde jeg å rette opp i det igjen uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 17, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2020 Gjerne greit å få med hvor i landet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian.lindtner@gmail.com Skrevet Oktober 17, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2020 Det står i taggene, men kan skrive det om igjen her også :) Porsgrunn/grenlands området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg