Mr.X Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Vis noen trenger orginale deler til opel så kan æ ordne dem med ca20-25% avslag.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Jeg har en Manta B berlinetta 76'modell som har vært av veien...hvor mye skulle du hatt for framskjerm og frontplate ? Driver å sjekker litt priser her og der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Blir litt gamel bil og tungt å få tak i deler til den noe billig.. Glemte og si at delene jeg kan skaffe er nye orginaldeler (ikke karoseri) til opel 83mod og nyere..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 GT-R jeg trenger diverse interiør ting å noen pakninger. Det jeg trenger er pakning i det lille vinduet bak (venstre side) å dør pakning nede venstre side foran. Interiør messig trenger jeg speil, håndbrekk mansjett, girspak mansjett å begge armviler greian som henger i take over vinduet bak vist du skjønner... Sjekke pris? :) Har en vectra 92mod sedan 2.0 du vet (vidar her) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg