Humanus Skrevet November 1, 2020 Rapporter Share Skrevet November 1, 2020 Varmevifte på bilen min har begynt å streike. På max hastighet så vibrerer hele dashbordet, mens på lav til middelshastighet kan jeg leve med lav during. Jeg prøvde å demonterer viften og lyktes med det delvis - jeg fikk den ut av sokkelen og var i stand til å kontrollere at det ikke var noe løst som kunne skape vibrasjoner, men det var det. Det er rett og slett ikke plass for å få den ut. Jeg har lest meg opp på alt av det som finnes på google og det er sterke føringer på at dashbordet må ut for å kunne bytte viften. Er det noen som har erfaringer med denne jobben? Er det mulig å trekke viften ut uten å demontere hele dashbordet? Det er bare en video på youtube der varmevifte byttes ut, men da for 307 modell. Det er enda mindre plass under styret på 407. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg