MidnightClub Skrevet November 6, 2020 Rapporter Share Skrevet November 6, 2020 Etter årevis (snart 10 år) uten bilprosjekt har jeg kjent på et savn og et lite snev av frustrasjon. Må jo prioritere familie, men alt til sin tid. Nå er det min tur igjen :-) :-) :-) Endelig nå er tilbygget ferdig og garasjen innredet, og jeg har gått til innkjøp av et smykke av en VW Corrado Vr6. Med 2.9 liter og lav vekt må jeg si at det er en fryd å kjøre. Blir mange kosestunder her, med litt modifikasjoner :-) Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2020 Polering av motor deler Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2020 Led konvertering xr4ti reagerte på dette 1 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 8, 2020 Rapporter Share Skrevet November 8, 2020 Fin bil og fin "mancave" . Corrado er en tøff bil og din ser jo veldig fin ut med riktig hjul etter min mening. Videre planer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Januar 19, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2021 Takk det er blitt bra :-) Bil skal være så godt som original den. Men nå er det motor som står for tur. Trenger en overhalling. xr4ti reagerte på dette 1 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Januar 19, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2021 Blir det full overhaling eller generell gjennomgang av motoren? Ser den er LS regga, holder den fortsatt til i et LS område? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Februar 15, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2021 Mulig toppen, og alle væsker. Bilen går nå i Drammen xr4ti reagerte på dette 1 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Februar 15, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2021 Frisker opp bremsene og klargjøring til våren xr4ti reagerte på dette 1 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg