EilertseN Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hei allesammen! Har kjøpt meg Rieger front,infinity sideskjørt,og en så kaldt Add-on bakfanger til audien min. Add-on bakfanger skal festes utpå orginal fangeren.Har gjort det og er ikke fullt så fornøyd med resultatet. Jeg sparklet skjøten og det ble veldig bra.Men etter en mnd. tid begynte sparklet å sprekke! :( Hva skal jeg tette denne skjøten med som man kan lakkere over ? Plz hjelp :) Mvh.. Eilertsen Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 har du prøvs glassfibersparkel? den er vel litt sterkare enn vanlig sparkel. det går vel ann å få tak i eit middel som er elastisk. f.eks. silikon, sikaflex. men dette er ikkje noko bra å lakke over. ser på bilen min så er det enkelte plasser det er påfort noko som er elastisk og så er det lakkert over. har trykt på det mangen ganger men lakken sprekker aldri, men eg veit ikkje kva det stoffet heiter! Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hm.. sikaflex eller silikon tørr jeg ikke bruke.Får man det på bilen får man brune flekker det sikaflexen er.Og er jo ikke gunstig å lakkere ihvertfall! Er det ingen kaross menn her som kan dette ? Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 ser biltema selger karroserikitt, butyltetting og polyuretantetting. alle kan brukes på bil, gir ein elastisk overflate som kan overmales/lakkes. kan det være noko? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 takk! polyrethan masse var det jeg trengte å høre :) har hørt om det ja,skal visst funke fint.. takk takk :) Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 bare hyggelig Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg