Gå til innhold

Add-on Styling!

Ranger emnet

EilertseN

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Har kjøpt meg Rieger front,infinity sideskjørt,og en så kaldt Add-on bakfanger til audien min.

Add-on bakfanger skal festes utpå orginal fangeren.Har gjort det og er ikke fullt så fornøyd med resultatet.

Jeg sparklet skjøten og det ble veldig bra.Men etter en mnd. tid begynte sparklet å sprekke! :(

Hva skal jeg tette denne skjøten med som man kan lakkere over ?

Plz hjelp :)

Mvh..

Eilertsen

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvs glassfibersparkel? den er vel litt sterkare enn vanlig sparkel.

det går vel ann å få tak i eit middel som er elastisk. f.eks. silikon, sikaflex. men dette er ikkje noko bra å lakke over. ser på bilen min så er det enkelte plasser det er påfort noko som er elastisk og så er det lakkert over. har trykt på det mangen ganger men lakken sprekker aldri, men eg veit ikkje kva det stoffet heiter!

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. sikaflex eller silikon tørr jeg ikke bruke.Får man det på bilen får man brune flekker det sikaflexen er.Og er jo ikke gunstig å lakkere ihvertfall!

Er det ingen kaross menn her som kan dette ?

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser biltema selger karroserikitt, butyltetting og polyuretantetting.

alle kan brukes på bil, gir ein elastisk overflate som kan overmales/lakkes. kan det være noko?

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider