Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

da ble datoen satt,etter flertallet syntes det var bra.

det blir da:

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad..

Fra kl.18.00 og utover..

Prøver å få til en kolonne etterhvert også..

Stedet FMV ligger ved HIØ i fredrikstad..

Oppdaterer en veibeskrivelse senere!

Vet at det er en del hittils som har meldt interresse..og forrige oppmøte var veldig bra!!!

SÅ MØT OPP FOLKENS!!

NB!

Man står selv ansvarlig for sine handlinger,håper folk kan oppføre seg og ikke herje alt for mye..da det ganske sikkert vil ødelegge treffet ganske raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

STS all the way baby :)

Gleder meg storveis jeg iallefall :)

Tror dette kan bli bra jeg. Vi burde kanskje prøve å dra igang noe samling under Gatebil i Juli også, kolonne gjennom Fredrikstad etc :) Må jo være artig, og muligheter for mange rimelig gromme biler.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør mot Fredrikstad :) (sørover fra Oslo, forbi Moss :P)

Med bil:

Følg skilter gjennom sentrum mot Kråkerøy og Hvaler. Straks du har passert Kråkerøybroa tar du til høyre i første rundkjøring. Kjør deretter rett frem i ca. 500 m, da finner du FMV. Fra Oslo ca. 1 - 1,5 timer.

Kan også sikkert arrangeres en viss tid folk kan møte opp på et kjent sted, og kjøre i kolonne til FMV, men er veldig lett å finne frem.

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

huff. ååå faen til streetmeet konstant. folx.. man kanke ha stortreff hver eneste dag!!

Okey, jeg må egentlig si meg helt enig her.. Er det for mange blir treffene dårligere(dårligere oppmøte)..

Ser jo gatebil på rudskogen.. Grunnen til at det kommer så mange er at det er bare en gang i året.. =) Folk går å gleder seg hele året til gatebil.. Hvertfall jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Okey, jeg må egentlig si meg helt enig her.. Er det for mange blir treffene dårligere(dårligere oppmøte)..

Ser jo gatebil på rudskogen.. Grunnen til at det kommer så mange er at det er bare en gang i året.. =) Folk går å gleder seg hele året til gatebil.. Hvertfall jeg da..

Grunnen til at det kommer så mange dit, er at det er et banetreff med fyll.... Ser jo at omtrent 70% av de som kommer bare fester, og sover på dagen når det er ting som skjer på banen...

Iallefall min oppfatning fra ifjor sommer

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Grunnen til at det kommer så mange dit, er at det er et banetreff med fyll.... Ser jo at omtrent 70% av de som kommer bare fester, og sover på dagen når det er ting som skjer på banen...

Iallefall min oppfatning fra ifjor sommer

nope-mx3

nuvel. Det stemmer jo ikke i det hele tatt, hvis det er ca. 15000 tilstedet under bane-kjøringa.. er det da 10500 som er utenfor og sover da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider