Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Originally posted by oleoleole

Nå, var OBS! ikke privat? er IKEA ikke privat? hmm..

Sansynligheten for at politiet jager bort alle er meget liten, ingen som ble jaget vekk fra lillestrøm. Selvom politiet kanskje følte seg litt maktesløse der...

Der og da var de nok det... Uka etter var det bomsperring inn på plassen.....

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ser null skade i å prøve dette! vi prøver et oppmøte på borg, så hvis det går dritt og snuten.. jaja, FMV neste!

tror også det hadde kommet flere dersom vi hadde tatt i bruk borg storsenter, lettere for folk å finne..

uannsett om vei beskrivelsen er bra lagt opp, så er det mer tiltak å finne noe som ligger mer inni bushen for folk som ikke er kjent.

jeg stemmer for borg neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg så syntes jeg at FMV plassen ikke var så bra. Noe av det som er jukt med streetmeet syntes jeg er at det kommer mye folk. Noe det ikke gjør på FMV (tenker da på folk uten biler). Greit nok at det er bru over fra sentrum osv, men folk utenfor dette forum har neppe hørt om dette. Hvis det er mer sentralt vil kanskje fler folk strømme til og det blir kanskje større enn Lillestrøm. Dessuten er 1800 litt for tidlig å starte spør du meg. Rekker jo knapt å stå opp, vaske bilen å få i seg noe mat da jo :)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yap.

1800 var for tidlig.

Type 2000-2100 er sakene..jeg vet hvertfall med meg selv at jeg er mye mere i humøret da ;)

Ellers er jeg enig i at FMV er bra med tanke på børning og showing vs. 5-0, men sånn rent treffmessig synes jeg Borg Storsenter er en bedre plass.

Huff, dette ble vel en rotepost..jaja

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg syntes vel Borg storsenter ikke er akkurat det perfekte stedet, pga at vi vil blir kastet vekk...men skitt au...hvorfor ikke prøve...?

Vi må jo da møte senere pga Borg stenger vel kl 18.00 ?

Men uansett..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39101

Skriv gjerne når og hvor dere vi at det skal være.... det er jo best å fastsette en dato så fort som mulig slik at vi får spredd informasjonen videre...:D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider