Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Tull å si at det automatisk betyr dårligere oppmøte hvis man har mange StreetMeets...

Det hele handler om locations, og ikke minst været...

Oslo-treffene vil alltid være størst, men det sier seg jo selv at det ville blitt for dumt om at man ikke skal arrangere slike treff på steder som Trondheim, Vestlandet og diverse andre steder som ikke akkurat ligger side om side med Oslo?

Anyways, Larvikstreffene har også vokst voldsomt (noe som kan forklares med at Oslo, Agder/Telemark og Østfold folkene har kort vei dit og) de siste årene, og jeg ser ingen grunn at ikke det kommer til å bli bra oppmøte i Østfold og... I deres tilfelle kan svensker ta turen, Oslo folket og ikke minst de andre nabofylkene...

Jo flere StreetMeets, jo fler blir bitt av "basillen" og sprer budskapet vårt videre... Bilinteressen har kommet for å bli, og det er på tide politikerne setter inn tiltak til å gavne oss, og ikke motkjempe oss...

My two cents...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jesssssssssss!! takk for den! og for min del så kan det ikke blir for mange treff! jeg digger treff, og elsker å snakke med andre likesinnede.. og jeg syns det er for få bil treff også spør du meg..

det er morro med treff! og jeg får ihvertfall ikke nok ;)

det er ikke værre å IKKE møte opp dersom man ikke liker datoen eller syns det blir for mye.. for oss andre som liker mye treff og syns datoen er grei så er det bare å møte opp!

jeg ser ihvertfall fram til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvertfall om 2 stk som er på "udregelig-drittunge" lista mi! :P

Seriøst, hva er vitsen med å krangle, hakke på hverandre...

Alle her inne har bortimot samme intresse.. og vi skal sitte å diskutere og krangle om hver minste lille detalj.. Får være måte på hvordan dere oppfører dere ovenfor andre.. Det er min mening! Den som siterer eller komenterer dette i negativ retning er faen i meg en skikkelig taper!

Finn dere en annen hobby enn å rakke ned på andre.. Har dere ikke noe positivt å si så hold så jævlig kjeft da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg heller ikke kommentere det jeg ;)

Men, jeg kommer iallefall på FMV... Når det gjelder småtreff og oppmøte kan jeg jo bare nevne VWAUDI Clubs lokallag i Østfold som hadde vårt første treff for noen uker siden nå.. Bare fra østfold, og utelukkende VW / AUDI kom det 30 biler! Så at det kan bli bra med treff her i østfold er det vel liten tvil om..

SMIL OG VÆR GLADE NÅ ALLE SAMMEN, SOLA SKINNER JO ;) :D

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajjaja beklager hvis jeg har vært kvass og "udregelig drittunge"! Men det får være lov til å diskutere, og ja, jeg er enig at det kanskje gikk bitte litt for langt:rolleyes:

Er fullstendig enig at det er tullete å krangle og kødda over dette, så da avslutter vi her:)

Regner med at alle er gode venner og alt er i den skjønneste ordnung mozein, og så møter vi på FMV med godt humør:)

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider