Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ruzle

Ser jo gatebil på rudskogen.. Grunnen til at det kommer så mange er at det er bare en gang i året.. =) Folk går å gleder seg hele året til gatebil.. Hvertfall jeg da..

Liten rettelse: gatebil er 3 ganger i året ;)

to ganger på rudskogen og en gang på våler

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Ja, det er klart at det er flere muligheter til å få kjørt. Men "Tha gatebil" er en gang i året.

Tull, Gatebil er 3 ganger i året.

Vålerbanen 21-23/5

Rudskogen 9-11/7

Rudskogen 17-19/9

tatt fra http://www.gatebil.no

Og at du ikke liker FMV er helt ok, siden du ikke er spesielt velkommen der. (både pga. oppførsel på denne siden, og på diverse innhold på http://www.lugn.net)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Tull, Gatebil er 3 ganger i året.

Vålerbanen 21-23/5

Rudskogen 9-11/7

Rudskogen 17-19/9

tatt fra http://www.gatebil.no

Og at du ikke liker FMV er helt ok, siden du ikke er spesielt velkommen der. (både pga. oppførsel på denne siden, og på diverse innhold på http://www.lugn.net)

nope-mx3

Ting er at Rudskogen 9-11/7 er "Tah Gatebil", da det er noe vits å dra dit:p Men der var du såppas firkantet at du tok det helt blod-seriøst til og med den andre gangen. Jaja!

"Siden du ikke er spesielt velkommen der...", denne setningen virker kjent på en eller annen måte. OI! Den vi brukte mot deg for litt siden det ja..

Og hva har vel innhold på en annen hjemmeside å gjøre med et treff? Samme faen hva han har på en hjemmeside vel.

Uansett, det er teit at dette fører til krangling. Vi er alle interessert i stort sett samme ting, alikevel blir det omtrent blodbad her. Men det er jo det at enkelte folk ikke klarer og la være å rakke ned på andre som f.eks. går under harry-faktoren, eller råner/whatever. Eller at de henger på "harry"-plasser, gjør "harry'e"-ting. Dessuten trur jeg det hadde blitt gørr kjedelig å kun ha folk som deg, din lille egoist.

Btw. det er vel stort sett deg som har rakket ned på ku-bilen og syntes det er teit eller noe sånt, men fakta faen får jeg stort sett de fleste på humør. Men du skal vel være såppas "voksen", ok, du har misforstått.

Takker for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff.....samme dato som treffet i halden det.... jeg får se hva jeg rekker....

Husk at fortsatt mange ikke vet hvor Fmv er hen....veibeskrivelse er jo greit det men det kan fortsatt bli problemer.... hvist jeg kommer kan jeg møte de som ikke vet hvor det er og vise vei...

eller ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KpKp: Var du på treffet jeg arrangsjerte på Fmv sist gang ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg var der vettu! ;) synd med været da.. ellers hadde det vært skikkelig suksess! med tanke på hvor mange biler som møtte opp, og sikkert enda fler hvis det ikke hadde regna.får håpe det blir bedre vær nå da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider