Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig vi er litt heldigere med været ja....:)

Jeg fikk lissom ikke snakket med så mange på treffet mitt men noen ble jeg kjent med da..... jeg får prøve å bli kjent med flere neste gang.....men det er jo treff i halden oxo vet du....

Men hvorfor så langt fram i tid ?

Mvh Magnus

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...jo en ting til....har du lagt ut info på noen flere steder en dette forumet ?

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt ut den infoen her på club honda også.. men ellers ikke noen andre steder!

ja, du nevnte at det var treff i halden sammtidig også.. menne grunn for så langt fram i tid, er pågrunn av at da har vi tid til å reklamere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

har lagt ut den infoen her på club honda også.. men ellers ikke noen andre steder!

ja, du nevnte at det var treff i halden sammtidig også.. menne grunn for så langt fram i tid, er pågrunn av at da har vi tid til å reklamere.. :)

Dette var slettes ikke viktig før -dere- fikk vilja med datoen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Dette var slettes ikke viktig før -dere- fikk vilja med datoen:p

Nå var det jo stort sett kun du som ikke ville ha den 5.juni.

Og klart vi vil få reklamert litt, så vi kan få enda fler folk dit en bare de som vet om det til nå... sier seg jo selv.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Nå var det jo stort sett kun du som ikke ville ha den 5.juni.

Og klart vi vil få reklamert litt, så vi kan få enda fler folk dit en bare de som vet om det til nå... sier seg jo selv.

nope-mx3

Selvsagt, men når det er treff i Halden også, som ikke er så langt vekk i fra fr.stad så forsvinner nok noen dit istedet tenker jeg.

Uansett, jeg driter i det.

Vil bare si at det fortsatt ikke er så gjennomtenkt å ha den 5. juni i det hele tatt, det var bare om og gjøre å få presset det tidligs mulig. Dessuten er det mye mer reklame på over en måned og to uker, dessuten er det meget lite som skjer den 24. juli som jeg har observert. Men den saken er jeg ferdig med. Du får kose deg videre, så skal jeg fortsatt være harry og kjøre en "teit" ku-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Selvsagt, men når det er treff i Halden også, som ikke er så langt vekk i fra fr.stad så forsvinner nok noen dit istedet tenker jeg.

Uansett, jeg driter i det.

Vil bare si at det fortsatt ikke er så gjennomtenkt å ha den 5. juni i det hele tatt, det var bare om og gjøre å få presset det tidligs mulig. Dessuten er det mye mer reklame på over en måned og to uker, dessuten er det meget lite som skjer den 24. juli som jeg har observert. Men den saken er jeg ferdig med. Du får kose deg videre, så skal jeg fortsatt være harry og kjøre en "teit" ku-bil.

Hva for et treff er det i halden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by esone

hvis det er et treff i halden,hvorfor vet ingen noe om dette da?

hehe...

Grunnen kan jo være at det er Ford treff, og det er ikke akkurat så mange som vet om dette som ikke har Ford ;)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by esone

jaja tror ikke det skal ha så stor innvirkning..

hehe...nei jeg tror ikke det jeg heller...dessuten tror jeg dette ford treffet er tidlig...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Huff huff.....samme dato som treffet i halden det.... jeg får se hva jeg rekker....

Gjøre som meg da Ottesen, Halden by day (slikke sol, grille, se på biler og babes) og innom "Plankeby'n" på veien hjem for å juge enda mere :-D

Sees vel begge steder da???

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ViceGuy

Gjøre som meg da Ottesen, Halden by day (slikke sol, grille, se på biler og babes) og innom "Plankeby'n" på veien hjem for å juge enda mere :-D

Sees vel begge steder da???

Jupp....blir nok til det ja :D

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

På Ford-treffet er det vel mest US Ford

Så det har neppe særlig innvirkning ;)

Kommer du og knipser noen bilder eller Kid-A? :)

Utrolig fin plass å ta bilder på. Masse kraner og slikt i bakgrunnen.

P4120085.sized.jpg

P4120113.sized.jpg

P4120132.sized.jpg

Noen eksempler på hva jeg mener :)

Du som er proffotograf vil jo få mye mer ut av området en oss vanlige dødelige :)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider