Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg dukker garrantert opp. Skal se om jeg får med meg min bror og hans turbomata corolla stv 1.3... Hehe...

Men da får vi alle ta en sikkelig rotfull denne helga og håpe at alle er tørrlagt til 5 juni..

PS: Det er alltid kranglefanter som skriver i forum som denne.. Enten så er de utrolig misunnelige på at folk virkelig prøver å satse litt, eller så har de utrolig liten pikk:D

http://www.bilparken.nu/forum/index.php?&act=Garage&CODE=14&type=garage&id=13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zircon

Jeg dukker garrantert opp. Skal se om jeg får med meg min bror og hans turbomata corolla stv 1.3... Hehe...

Men da får vi alle ta en sikkelig rotfull denne helga og håpe at alle er tørrlagt til 5 juni..

PS: Det er alltid kranglefanter som skriver i forum som denne.. Enten så er de utrolig misunnelige på at folk virkelig prøver å satse litt, eller så har de utrolig liten pikk:D

Deg har jeg møtt på mange ganger rundt om i sarpsborg :)

Virker som du generelt kjører pent :D

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zircon : Vet ikke om jeg fikk mailadressa di på lokallagstreffet jeg? Uansett da, så ser jeg deg den 5. så kan jeg få sett litt nærmere på bilen din også ;)

BTW: om du ikke noterte mailadressa di på Toys, kan du ikke sende meg den på PM da?

Knut

VACN Østfold lokallag

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hva er egentlig FMV?

En plass? Firma?

Kommer det kart snart?

(Eller en gateadresse for oss som har navigasjon)

Blir det noe kolonnekjøring fra Skedsmo/Strømmen/Oslo kanskje?

Er onkel hissig på soting av fremre sideruter i fredrikstad?

Blir dig med sommerferie og streetmeets snart!!!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zircon

Den der er observert gjentatte ganger igjennom Skiptvets grønne skoger. Sett den stått parkert på Kirkelund og på en gård i Våler. Finnes vel ikke flere med så lik bil i lille Østfold? Er denne Toyotaen grønn? Den var også observert hyppig for noen år tilbake med 18".

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som kommer på E6 fra Oslo (og andre som kjører sørøver på E6).

Dere kjører av E6 når skiltene viser til Fredrikstad. Kjør helt inn til sentrum, og følg deretter skiltene mot Kråkerøy.

Når dere kommer over kråkerøybrua (umulig å ikke skjønne at dere har kjørt over), så ser dere en rundkjøring og en Shell stasjon.. her skal dere til høyre, og deretter rett frem så langt det går.

Kommer en liten shellstasjon i enden som dere kjører videre forbi, og da vil dere se noen stooore parkeringsplasser.

Dette er på utsiden av FMV.

Har dere kommet dere hit, så vil det sikkert være biler dere kan henge dere på med inn på området :)

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Hva er egentlig FMV?

Fredrikstad Mekaniske Verksted (nedlagt for lenge siden)

Et stort gammelt industriområde med masse forfalne bygninger og herlig rustikt industrimiljø.

Brukes bl.a til Månefestivalen og diverse film/videoinspillinger.

I tillegg holder en del mindre bedrifter til i noen av bygningene, og diverse bilentusiaster leier verkstedlokaler på området.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... En liten tanke.

Jeg og en kompis har:

-DJ-utstyr

-PA-anlegg

-Lys

-Lastebil

Kanskje vi skulle laga litt liv?

Så kan de tullingene som absolutt skal drikke få et sted åvære/danse, samt så blir det litt musikk og stemning på området.

Hvordan er det med naboer, politi og tillatelse til å spille litt høyere enn normalt på det området der da? Er det noen som er offisiell eller uofisiell arrangør?

PS! Musikken blir i såfall mest trance...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Hmmm... En liten tanke.

Jeg og en kompis har:

-DJ-utstyr

-PA-anlegg

-Lys

-Lastebil

Kanskje vi skulle laga litt liv?

Så kan de tullingene som absolutt skal drikke få et sted åvære/danse, samt så blir det litt musikk og stemning på området.

Hvordan er det med naboer, politi og tillatelse til å spille litt høyere enn normalt på det området der da? Er det noen som er offisiell eller uofisiell arrangør?

PS! Musikken blir i såfall mest trance...

Området er jo et festivalområde, så de tåler nok litt rundt der vil jeg tro.

Klart, er jo bare for deg å prøve det, får vi klager blir det jo bare å dempe evt. slå av.

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Jeg tar meg nok en tur nedover i en sur gammel Corolla gt...

Når begynner folk og samles da? Jeg kommer sikkert mellom 20-21.00...Du får vaske bilen Jannis, jeg tar med filmkamera ;)

Fant ut at den var for møkkete til vasking, så jeg har sendt den til hellakkering istedet :D

hehehe

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider