Gå til innhold

STREETMEET ØSTFOLD 5.juni FMV fredrikstad!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_BASS

Jeg syntes det var litt pysete av dere å dra så tidlig. Er ikke alle som har tid til ting før litt utpå kvelden heller. Så får min del skal jeg ikke på noe streetmeet i østfold igjen

Hey....alle kan jo ikke vente på deg heller da, kan jo tenkes at noen skal noe på lørdags kvelden ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jannis_J

No Shit :D

Det var grisemorro :)

Du da? bomma litt i rundkjøringa ved østfoldhallen? :P hehehe

nope-mx3

hehe....ja.....det du så av sving av MAX sving....haha... ble ikke helt bra den nei.....

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Hey....alle kan jo ikke vente på deg heller da, kan jo tenkes at noen skal noe på lørdags kvelden ;)

Sant det, men jeg hadde det inntrykk at det skulle vare lengre. Slik som feks det i Lillestrøm gjorde. Må vel bare innse at østfoldinger liker å drikke på Lørdagen da :p

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt tidlig kl 18.00 ja.....men problemet er jo at mange skal noe på kvelden og dermed ikke kommer.... vil lissom aldri passe for alle....

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Nå, det kom vel ~1000 folk på streetmeet i lillestrøm, og det begynte 2100, mest sannsynlig en bedre tid uansett, alt som er tidligere er bortkastet egentlig:p

Dessuten hadde Borg Storsenter vært mye bedre sted å ha greine, men tanke på E6. Ryktes om at det var mange som surret feil steder.

Hadde dette vært på Borg storsenter hadde politiet vært der innen 30 minutter fra de første 20 bilene kom dit. _Garantert_

Hadde noe showet slik cossiegutta gjorde på Borg Storsenter hadde vi blitt kasta ut tvert...

Det er dette som gjør FMV så bra, ligger såpass sentralt, men ingen blir plaga om det er streetmeets der.

I helgene er jo ikke Kammeret i Fr.stad bemannet, da må de sende biler fra Sarpsborg, og det er nok en del ting som blir prioritert før de kjører til FMV.

Borg Storsenter derimot, som er 3 minutter unna kammeret i Sarp, kan de fint svinge innom hele tiden.

Uansett, nå er det mange som vet hvor FMV er, og ikke noe pes å få lagt ut en kjørebeskrivelse på web til de neste streetmeetene der.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Hadde noe showet slik cossiegutta gjorde på Borg Storsenter hadde vi blitt kasta ut tvert...

skulle kanskje ha kommet å kastet ut han med den hvite cossien, idioten drev jo rene sandblåsing av diverse biler.... å kontroll på doningen mente nok flere enn meg at det var mangel på :mad:

Enig med dere andre her ang tidspunktet, syns dere startet alt for tidlig. Å deler vel intrykket om at østfoldinger er en sær rase mennesker som prioriterer å "drekka" isteden for å ha det kult edru...

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Nå, det kom vel ~1000 folk på streetmeet i lillestrøm, og det begynte 2100, mest sannsynlig en bedre tid uansett, alt som er tidligere er bortkastet egentlig:p

Dessuten hadde Borg Storsenter vært mye bedre sted å ha greine, men tanke på E6. Ryktes om at det var mange som surret feil steder.

Enig egentlig!

Borg storsenter ligger mye mer sentralt med tanke på E6.

Og at politi kommer kan vel hende,men da er det jo opp til alle å enhver å klare å styre seg det.

Det som skjedde på fmv sier seg selv når det er en stor åpen plass..det er jo som det omtrent er lagt opp til burning..

Noe jeg kunne sett ikke hadde blitt så mye av,ihvertfall ikke når det blir så ukontrollert som det ble..sand og stener sprutet på bilene!

Jeg stemmer for borg storsenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by esone

Enig egentlig!

Borg storsenter ligger mye mer sentralt med tanke på E6.

Og at politi kommer kan vel hende,men da er det jo opp til alle å enhver å klare å styre seg det.

Det som skjedde på fmv sier seg selv når det er en stor åpen plass..det er jo som det omtrent er lagt opp til burning..

Noe jeg kunne sett ikke hadde blitt så mye av,ihvertfall ikke når det blir så ukontrollert som det ble..sand og stener sprutet på bilene!

Jeg stemmer for borg storsenter!

Greit nok at folk må klare å styre seg...

Men det er _alltid_ noen som ikke klarer det, jmf. hvit cossie.

Problemet da blir at politiet ikke viser bort de få, men _alle_... dette er noe man slipper på FMV i mye større grad.

At folk burner etc, er vel ikke så lett å få stoppet, men som flere sa, få alle bilene mer samlet så det er en stor plass _vekk_ fra bilene som det kan "lekes" på.

Jeg er fortsatt mer for FMV en Borg Storsenter.

Borg er privat parkeringsplass, og det vil garantert bli bråk om vi samles der tror nok jeg.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borg storsenter er ikke noe mer privat enn andre parkeringsplasser som ikea etc..

Hvis et streetmeet fungerer på ikea,obs og lignende så er det ikke noe i veien for å arrangere streetmeets på borg storsenter heller!

Og f.eks vw-audi lokal lag har hatt streetmeet på toysRus før,hvor det har vært meget bra oppmøte og det har ikke væt no problem!

Som sagt så er det alltid noen som vil komme å herje og burne,men for oss andre som kommer dit for å snakke,titte på biler osv..tror jeg ikke vil bli jaga bort..

La oss prøve et nytt sted!

Tror vi vil få enda bedre oppmøte på Borg storsenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider