rs_cr Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Fant denne på vwvortex. einser er helt konge. fine bilder og. hva syntes dere? Edit: Legger inn denne og: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Sweet Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Kan jeg bidra med noe? Får bare ikke nok av denne! Riktignok ikke like Old-School som de du viser, men jeg liker den fordet! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by boramannen hva syntes dere? yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvott Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by boramannen Fant denne på vwvortex. einser er helt konge. fine bilder og. hva syntes dere? Hva heter lyktene på denne??? Siter -vw golf II (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 er det ikke vw Derby front på den da? nice Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 nei Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Mener at amerikanske Golf 1 av et eller annet slag har slik front... + noeen helt sinnsykt stygge posisjonslys på sidene fram og bak.. :D Eller tar jeg helt feil? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 fox tror jeg Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Norvott Hva heter lyktene på denne??? trur di heter west borland:) husker ikke helt... Siter -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Kun solgt vest for Borland! ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Norvott Hva heter lyktene på denne??? Grillen er en "Westmoreland" utgave, en modell som ble solgt i et fåtall stater i USA på slutten av 70-tallet. Jeg har faktisk en splitter ny slik grill med brukte lyktebaljer liggende... Har oxo "BH" fra Colgan Customs til denne fronten:) Grillen har lakkert kromkant, og kan selges til verdig Einserfantast for fornuftg penge:) En unik sjanse å skaffe seg noe VIRKELIG sært til retroeinsern sin...? Det må legges til at frontstykket er litt annerledes på denne, så en må sveise litt for å få den på, men det er ikke så veldig avansert:) Grillen er et par cm høyere, så praktisk sett vil en jo få mere luft inn til det en vil plassere av ymse kjølere der;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Solgt Targan ennå Einserfreak? dukenukem Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Kid-A Solgt Targan ennå Einserfreak? dukenukem Trengte ikke det... Den ble jo stælt for et par uker siden...! Så nå er jeg (nesten) billøs... Trenger penger til ny bil nå, så da kan en kvitte seg med litt deler:) Regner ik med at jeg får alt for mye på forsikringa:( Men det positive er jo at jeg ikke har targa lenger, og kan kjøpe meg coupe neste gang;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Fett å ha deg tilbake online - med fete Golf-deler og uten Targa ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg