Lar_s Skrevet November 26, 2020 Rapporter Share Skrevet November 26, 2020 Hei, Jeg har funnet en strøken mi16 i Finland på mobile.de som jeg har lyst på. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/peugeot-405-mi-16-ylivieska/311124273.html?ref=sticky Jeg har fått bilder av bilen og vognkort og prøvd å sjekke opp chassisnummer via en betalingstjeneste. Jeg finner at det er en 405, selvfølgelig. Men ikke en plass står det at dette er en mi16. Hverken i vognkortet eller ved søk på chassisnummer. Det står også at bilen ble levert med AC, noe denne ikke har. Er det noen som vet hvordan jeg kan verifisere at denne bilen er det den utgir seg for å være? Enten utfra bildene i annonsen eller vognkortet? Mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 27, 2020 Rapporter Share Skrevet November 27, 2020 Ifølge ID-skjema så er det en Mi16 ja. Den første generasjon motor ser annerledes ut og er annerledes og av de fleste regnes som den råeste motoren. Denne har den nyere 2 literen. Lenge siden jeg var borti disse men var en rå bil den gang og er vel det fortsatt i mine øyne. Ser veldig bra ut denne og prisen er ikke gal selv om jeg ville foretrekke den eldre utgaven med 1900-motoren. Peugeot 405 Mi16 Buyer's Guide, History & Specs - Garage Dreams PH Heroes: Peugeot 405 Mi16 | PistonHeads UK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lar_s Skrevet November 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2020 Hei, Tusen takk for svaret! Mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg