P-Zero Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Hei. Jeg surfet litt rundt å fant dette på 200SX siden: http://www.200sx-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=204 " GReddy Type S Blow off ventil universal 2.035,- GReddy Type S kit til S14 2.630,- GReddy Power Extreme II Eksos anlegg til S14 4.995,- GReddy Airinx Luftfilter kit til S14 1.395,- GReddy Oil Cooler kit 4.295,- GReddy 52mm Boost meter 1.445,- GReddy 52mm Temp meter 1.345,- GReddy 52mm Oil pressur meter 1.795,- Mange andre gode tilbud også.. mail hvis det er et produkt du savner her Alle priser er Ink Mva _________________ http://www.Import-Tuning.no TLF : 63 93 65 00 " Dette må da være billig?? husker ADT tok MYE mere en dette.. Nå blir det til at jeg kjøper Eksos til min 200SX S14 :) Har noen noe her erfaring med GReddy eksos anlegg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Er sikkert billig, men har villet sjekket med Crazytuning.com eller marius på forumet hær, før jeg ville ha handlet... Prisene der er ikke så bortevekk de heller etter min erfraring... :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P-Zero Skrevet Oktober 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 jepp har sjekket.. sparte 500,- på det jeg skulle ha hos Import Tuning :D :D de hadde allt på lager også faktisk.. jeg kunne komme å hente det i dag allerede :) han har oppe døgnet rundt han tror jeg hehehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 hehe.. Tror ikke noen har noe å klage på servicen der nei.. Jeg har i alle fall ikke opplevd lignende service noen plass.. All skryt der marius :D (når får jeg Boost meteret mitt foresten.. hehe ;) ) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P-Zero Skrevet Oktober 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 alltså billigst hos Import Tuning hvis du missforsto :) :) litt tidelig ennå hehehehe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Trenger kanskje en liten brannslukker jeg... Har du et bra tilbud på Blitz slukkeren eller? ;) Av de jeg har sett står det mellom Blitz slukkeren og en Sparco 2kg slukker til 760kr hoss Gundersen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Blitz Slukkeren (skum apparat) er i back order.. kan virke som at den kommer til å gå ut av produksjon.. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe et skum apparat eller et sånn carbo hydrat apparat (slukker flammen med død luft hehehe) puler apparat kommer inn over allt.. du blir ikke kvitt det.. tar du på vann så blir det til lim ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 760,- for 2kg slukker??? ikke gå på den a Falken 2 kg 13A 55B C pulverslokker for bruk i bil, båt og campingvogn. Enkel i bruk, høy slukkeeffekt. Godkjent ihht. NS-EN3. 348,- det at pulver blir til lim når det får vann på seg er bare bullshit. har testa selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 fant pulver i alle mulige kroker på bilen min etter det var brukt pulver. og da var det bare ett lite trykk også, siden det var brukt to kullsyre? apparat først... Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Tar detta brannslukker greiene i en ny tråd vi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Originally posted by P-Zero jepp har sjekket.. sparte 500,- på det jeg skulle ha hos Import Tuning :D :D de hadde allt på lager også faktisk.. jeg kunne komme å hente det i dag allerede :) han har oppe døgnet rundt han tror jeg hehehe.. Hmm.. sjekka allerede ?? Butikken åpner vel ikke før tirsdag ?? Hvordan fikk du sjekka det ?? Men skal si at det har blitt biligere ved import-tuning i det siste ja.. Å det var kansje litt tidlig ja.. ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg