AudiA52010 Skrevet Desember 27, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2020 FullSizeRender.mov FullSizeRender.mov Hei! Har en Audi A5 2.0L diesel quattro fikk problem med den i dag, når jeg starter bilen og tar ut clutchen så rister det VELDIG, rister også når den er i fri, hører det på videoene jeg legger til. Lurer på om noen kan si noe ut ifra bare dette? Og eventuelt hva som er normalt å betale for å reparere det. FullSizeRender.mov FullSizeRender.mov FullSizeRender.mov IMG_4536.MOV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA52010 Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2020 Kun 2 av videoene fungerer, klarer ikke fjerne de fra innlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 27, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2020 Kan være defekt dobbeltmassesvinghjul, ikke ukjent problem. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA52010 Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2020 Det jeg fryktet :( :( blir dyrt høres det ut som, fint for en lærling lommebok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg