JHS Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Flere enn meg som har bestillt? Noen som har fått enda eller? Begynner og bli utålmodig jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@rild Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Har hatt min i en måneds tid jeg nå;) skikkelig feit er den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hvor kjøpte du den da...? Jeg venter fortsatt på min fra Pioneer Norge....:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@rild Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg jobber på Bilradiospesialisten i Trondheim, så jeg fikk den nok litt vel tidlig ja;) Men vi har på lager vi! hvertfall en såvidt jeg vet.... @rild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Er Pioneer forhandler selv, bestilte 3 Avic X1 og en 8600 har jo betalt alt på forhånd og greier. Fikk 8600 i går, men begynner og bli forbanna hvis Avic X1 ikke kommer snart...:mad: Skal lage reportasje med bilen min snart og, hadde planer om og få inn spilleren før det da. Ble lovt at den skulle komme i slutten av mars først, nå er det snart mai! Kom visst 7 stk for en stund siden, fikk ikke en av de en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 ser sjikkelig krem ut den der:) men stiv pris da,hehe, vill de selge denne i usa mon tro? eller kun for europa den der..? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@rild Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kjipt det da! fikk beskjed om at X1 ikke skulle komme før slutten av april/først på mai vi også, men vi fikk noen få før den tid. 8600 fikk vi for et par dager siden vi også. @rild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Den Amerikanske modellen koster langt under halve prisen av det dere betaler i Norge. Originally posted by turbokano ser sjikkelig krem ut den der:) men stiv pris da,hehe, vill de selge denne i usa mon tro? eller kun for europa den der..? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Du vet jo ikke hva vi betaler i norge da, ikke alle som betaler veil pris vettu.. Jeg handler uansett ikke hos megabillig.com, da importerer jeg det heller sjøl. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Og da får vi navigert på vår neste tur med bilen vår til USA... Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by @rild Har hatt min i en måneds tid jeg nå;) skikkelig feit er den!! Jeg synes at pioneer dvd-spillerene med skjerm har rå kvalitet, men synes at den nye avic'en ikke ser særlig pen ut. Kikka på en her om dagen, og jeg må si at jeg ville ikke hatt den i bilen. Synes "ramma" rundt skjermen blir for bred, med tanke på at skjermen er 6,5". Men sikkert en rå spiller :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 AVIC X-1 koster i innkjøp 13.370,- + moms fra Pioneer AS i Norge. 7-8000 kroner i fortjeneste har forhandlerne fra sluttbrukeren. Originally posted by Zetec Du vet jo ikke hva vi betaler i norge da, ikke alle som betaler veil pris vettu.. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hmmms, Da jeg kjøpte min 7300DVD var vel listepris på denne 19000kr, dvs stort sett det samme som Avic'en. Kjøpte også en AV-Master medveil pris 13995,- Men kan vel si at jeg totalt betalte langt under disse prisene. 2 av 3 som diskuterer på akkurat dette forumet anslår jeg at kjører sponsorbiler også, ergo, vi betaler ikke veil. pris, og er derfor heller ikke intr i å kjøpe noe fra megabillig ,som det går så mye rykter om at man får nesten vondt i lilletåa av å tenke på det.. Har megabillig.com service kontorer sentralt i norge slik at man får rask service? Nå har jeg ikke trengt service på noe av mitt enda, men hvis jeg gjør det må jeg kjøre i en halvtime for å få gjort noe med det, og jeg betaler gjerne noen tusenlapper ekstra for den servicen, om det skulle være nødvendig.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hey Zetec: Kommer du til å konkurrere i år ?? Kommer du til Våler ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Zetec <<Hmmms, Da jeg kjøpte min 7300DVD var vel listepris på denne 19000kr, dvs stort sett det samme som Avic'en. Kjøpte også en AV-Master medveil pris 13995,- Men kan vel si at jeg totalt betalte langt under disse prisene.>> Folk flest betaler veiledende priser i Norge. Det er hyggelig å høre at du har vært heldig. Lite hyggelig for majoriteten som betaler i dyre dommer. <<derfor heller ikke intr i å kjøpe noe fra megabillig ,som det går så mye rykter om at man får nesten vondt i lilletåa av å tenke på det..>> At du får vondt i hodet av å høre på løse rykter om oss beklager jeg. Dette kan jeg ikke gjøre noe med desverre. <<Har megabillig.com service kontorer sentralt i norge slik at man får rask service?>> Vi klarer oss godt så lenge vi har reperasjons kontaktene iorden. Dette er folk jeg kjenner personlig. Har forøvrig lest ganske mange innlegg her på forumet fra folk som ikke får noe særlig service fra Norske firma som spør massen her om råd og vink. Var nylig i forhandlinger med 3 firma i Norge som vil ta over butikken og drive den i Norge med oss som hoved leverandør. Da var det snakk om å åpne en butikk i Kr Sand, Oslo og Trondheim. Jeg takket nei til de tilbuda selv om de var meget fristende. Men mye er på gang, også i Norge! Kanskje ikke til fordel for deg og rykte spisere men det finnes da ganske mange som har prøvd oss og vet hva vi står for både i salg, service og reperasjoner. Du skulle sett kunde databasen vår. :-) <<Nå har jeg ikke trengt service på noe av mitt enda, men hvis jeg gjør det må jeg kjøre i en halvtime for å få gjort noe med det, og jeg betaler gjerne noen tusenlapper ekstra for den servicen, om det skulle være nødvendig..>> Helt normal tankegang for den som har plenty med penger. Enkle reperasjoner kan tas på dagen mens større reperasjoner tar lenger tid. En kunde hos oss hadde en forsterker han venta på i nesten 6 måneder før han fikk den tilbake i Norge. Han kjøpte en av oss og solgte den andre pga mer power og billig pris. Den skar seg etter noen måneder. Kicker 800.4 hvor 2 kanaler døde ut. Denne ble fikset i løpet av noen dager, ikke 6 lange måneder. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg