Gå til innhold

Pioneer AVIC X-1

Ranger emnet

JHS

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rockford Seat

Hey Zetec:

Kommer du til å konkurrere i år ??

Kommer du til Våler ?

Ja jeg skal konkurrere i år, men har avskiltet bilen for å bli helt ferdig med den, skal bygge den om innvendig slik at anlegget passer :D

Vet ikke hva jeg rekker å få med meg av det som kommer nå, men håper at bilen er klar rundt juli tider...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Hey Zetec:

Kommer du til å konkurrere i år ??

Kommer du til Våler ?

Blir forresten moro å se hva du har fått til i den nye bilen, ikke akkurat for stor den kjerra der ;)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by StigV

Tror nok ikke du kan brøkregning, Zetec. Dette er skivebom deLuxe.

Jeg snakket ikke om bilforumet.net men AKKURAT denne tråden..

Men kan godt være at jeg tar feil, men trodde Rockford Seat og JHS også kjørte sponsorbiler..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører sponsor bil ja.

Soundsstream, Eton, MT, Monster Cable, Pioneer hvis noen lurte på det :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<megabillig.com: Hvordan garantier har du på det du selger?>>

Dette står på web siten. Fikk inn nettopp en meget god referanse som jeg kan ta med her ;

Min erfaring med megabillig.com er _meget_ bra!! Jeg kan ikke annet enn å anbefale alle som er ute etter billige priser på bilstereo å bruke megabillig! De skaffer det aller meste og til en pris som virkelig skiller seg ut. Har handla 3 forsterkere og to suber derfra. Megabillig holder hva de lover og mer til :) Jeg må innrømme at jeg ble urolig da jeg fant ut at den ene ampen var "defekt", men jeg tok kontakt med megabillig og snart ble

det orden på sakene :) Eneste jeg behøvde å gjøre var å sende forsterkeren til reperasjon og kontroll, så kom den raskt tilbake ferdig fikset!! :) Dette er meget bra service!! Hos en vanlig forhandler er jeg sikker på at det for det første ville tatt lengre tid og for det andre ikke ville ha gått så smertefritt. Konklusjon: Megabillig har _GOD_ service på sine produkter etter min erfaring!!

Eneste jeg kan nevne som kunne vært bedre er leveringstiden på noen av varene, men det var en helt uvesentlig bagatell for meg hvertfall. Og når man får det såpass billig blir det nesten for dumt å klage på at leveringstiden kan overskride 2 uker :)

Gard Gjestrumbakken

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Jeg snakket ikke om bilforumet.net men AKKURAT denne tråden..

Men kan godt være at jeg tar feil, men trodde Rockford Seat og JHS også kjørte sponsorbiler..

Har vel ikke noe spons jeg... Men kunne gjerne tenk meg det, men er Pioneer forhandler så det hjelper på prisene det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har spons har du vel ikke akkurat spurt så mange plasser heller da kanskje ? ;)

Tror ikke det skal være så vanskelig og få spons med den bilen nei, men vet ikke hvor mye jeg har lyst til og reklamere for andre... Er ikke noe bilstereo bil uansett, i fjor var det tross alt norges raskeste fwd bil så blir litt dumt og lesse den ned med stereo. Men men, får nå se hva som skjer. Skal ned på høye 12 på 1/4 mile i år håper jeg;) :op Regner med at spilleren min kommer i dag da...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har spons har du vel ikke akkurat spurt så mange plasser heller da kanskje ? ;)

Spons spørrer man ikke om, man "jobber" seg opp mot det..

De skal komme til deg, vær "hard to get".. ;)

Har ikke sponsor selv jeg, vil heller ha prosjektet mitt til å være et enmannsprosjekt..

Ingen har hjulpet meg, gjort alt selv.. Så derfor kan jeg føle meg litt mer stolt enn de fleste hvis denne sesongen går bra..

Det man strever og betaler for selv, blir man mest stolt over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

Spons spørrer man ikke om, man "jobber" seg opp mot det..

De skal komme til deg, vær "hard to get".. ;)

Har ikke sponsor selv jeg, vil heller ha prosjektet mitt til å være et enmannsprosjekt..

Ingen har hjulpet meg, gjort alt selv.. Så derfor kan jeg føle meg litt mer stolt enn de fleste hvis denne sesongen går bra..

Det man strever og betaler for selv, blir man mest stolt over...

Jeg har ikke blitt "sponset" selv i ordets rette forstand, men med prisene jeg betaler så er det ikke langt unna..

Slipper å kjøre med noen som helst form for reklame, og alt som bygges i bilen gjør jeg sjøl..

Om jeg ville gått for sponsing så skulle nok det la seg gjøre ja :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider