Estrewes Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hei, har noe senkefjører som følgte med den ene bilen jeg kjøpte, aner ikke hvilket merke det er men skulle gjærne finni det ut så jeg kunne skaffa meg TUV papirer. Sikkert noen av dere som har peiling på detta? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Tror man skal være ganske dreven for å se åssen fjærer det der er. Kan fortelle deg at det ihvertfall ikke er Lesjefors :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 jeg tror det er torshov-fjærene. husker ikke hva de heter, men mener de kommer derfra Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kan man ikke se det på nummert som er stemplet inn eller fargen på fjørene? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 vis du vil kan jeg faxe dg en kopi av mine papirer vis det går an Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hei, ja hvis du hadde giddi å sende meg noen papirer så. Mailer du dem da eller? estrewes@hotmail.com Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Dette er faktisk lesjefors fjærer ja! Byttet fjærer til en kompis i går, og det var Lesjefors fjærer kjøpt hos Torshov i trondheim.. Akkurat samma skrifta og alt... Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Er det lesjefors? Jøss ekke det bra da? Noen som har godkjenningspapirer på disse lesjefors senkefjørene? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Estrewes Er det lesjefors? Jøss ekke det bra da? Noen som har godkjenningspapirer på disse lesjefors senkefjørene? http://home.no/dhh/div/godkjenning/ Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Så da er det lesjefors da? Stemmer jo det nummeret. Er det bra fjerer eller? Er det en orginal 242 GT du har Henrik H? Takker. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg