quattro75 Skrevet Februar 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2021 Hei. Jeg har en Audi a6 2.5 tdi quattro 2003 modell ake motor. Bilen blir plutselig tung på rattet og for så å bli veldig lett igjen. Tung på rattet kan eller har vedvarte feks når jeg har kjørt 20 mil men det er heller sjeldent. Stort sett varier den. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2021 Er servooljenivå kontrollert? Ulyder fra servopumpe? Sjekk om olje i beholder har en «metallic» konsistens på fargen eller ikke. Oljen bør også være grønn uten «brent» lukt. Ikke utenkelig at pumpa er gåen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro75 Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2021 Ikke ulyd, servoolje er ikke grønn men den er lyse brun/blank eller hva jeg skal si. Ikke metall i olja. Olja ser ren ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg