Gå til innhold

billig dekkomlegging i Oslo?

Ranger emnet

antheus

Anbefalte innlegg

jeg betalte vel 480 for å ta av et sett dekk fra et sett felger, ta av enda et sett dekk fra enda et sett felger for så å sette på det sist nevnte settet dekk på først nevnte settet felger.. ikke så ille pris det... var en sjappe ute i asker dog, rett ved blakkstad sykehus... dette inkluderte også balansering og jeg kunne velge hva slags ventiler jeg ville betale for osv... meget bra sjappe :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har da også mest jallaløsninger da... vært bortom der før jeg og fått lagt om på nytt fordi de gjorde dårlig jobb første gangen.. ubalanserte som faen... stygge merker i felga mine lagde dem og.. lurer på om de ga faen siden felga ikke var dyre og fine..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vianor På Økern. Tlf 22 65 04 90. Adresse Haslevangen 34. Ta inn ved Isberg Økern/Autozentrum.

De tok kr 545,- for omlegg på felg og avbalansering for 17"-erne mine, når jeg hadde dem på bilen. Dyktige folk med meget avansert utstyr som garantert ikke skader felgene dine.

Evt. Dekkspesialisten på skøyen tlf: 22 50 54 00 i Skøyen Næringspark. (vet ikke hva de tar for jobben)

Samtidig en stor :fuckme2: til Autogrip og Dekkmann på Alnabru som nektet å legge om på felg i sommer hvis jeg ikke hadde kjøpt dekkene hos dem!!! Dekkmann krevde foresten kr 1350,- for jobben hvis de hadde solgt meg dekkene..... 235/40-17 var så vanskelig....! Seriøs bedrift ?? NOT! :mad:

Sharif er sikkert også rimelige, men maskinene deres er nok litt eldre enn meg lol (27..) så jeg hadde ikke satt dem på saken om jeg var veldig redd for felgene mine og det var en vanskelig dimensjon å legge på;)

;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

de har da også mest jallaløsninger da... vært bortom der før jeg og fått lagt om på nytt fordi de gjorde dårlig jobb første gangen.. ubalanserte som faen... stygge merker i felga mine lagde dem og.. lurer på om de ga faen siden felga ikke var dyre og fine..

hehe...kjenner til det....var der oppe å så på når dem dreiv på.

vrei seg i magen.

han ene skulle ha på 18" på audi'n sin...inni felgene skulle det være en plastring som det ofte er på en del felger....dem satt ikke på den...bare skrudde til..med mutter trekker...uten momentstav.

felgen sto på halv tolv....måtte 3 mann til å tenke ut hva som var galt.

mista felger etc.....shabby opplegg...men bra priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjappa ved blakstad sykehus hadde rimelig ok utstyr, seriøse folk som jobba raskt og de var veldig hyggelige.. jeg hadde foresten ikke kjøpt noe dekk eller felger der og 480 er hva jeg betalte for hele opplegget...

Når jeg kjøpte felger og dekk på bilxtra la de alt på for meg gratis, fult balansert og hyggelig..

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider