Gå til innhold

Opel kam?

Ranger emnet

Jarl K

Anbefalte innlegg

Heisan.

Lurer på å kjøpe en kvassere kam til motoren min, en 2,0s cih med 2 doble weber 40 gassere.Har funnet en brukt kam som det står E11 på, og han som eier den mener at det står for 311 graders kam.

Har ikke så greie på dette, men har hørt og lest at det blir en ganske skarp kam på en bil som brukes hver dag til småkjøring og slikt.

Noen som vet?

mvh Jarl K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Jarl K

Heisan.

Lurer på å kjøpe en kvassere kam til motoren min, en 2,0s cih med 2 doble weber 40 gassere.Har funnet en brukt kam som det står E11 på, og han som eier den mener at det står for 311 graders kam.

Har ikke så greie på dette, men har hørt og lest at det blir en ganske skarp kam på en bil som brukes hver dag til småkjøring og slikt.

Noen som vet?

mvh Jarl K.

E11 kamen er grom den alså, men få da på justerbart kam drev og en juster bar bensintrykk regulator, kammen er av det kvaseste hvis du kjører mye by kjøring begyner og dra ved ca 2500 opp til 7000 /min hvis du gjør som jeg beskrev skal det gå ann og få ca 130 hk på hjula, en i våler som bremsa opp en manta med dette og fikk da 130hk, men hva mere han gjør veit jeg ikke for han trekker jo mere hk ut av orginal motoren uten og mode skifte noen ting, men er vel en yrkes hemlighet, ta kontakt med TK økonomi trimming i våler i solør konge på opel.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider