Trondpond Skrevet Februar 17, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2021 Noen flere som opplever at Hondaforhandlere ikke syns allerede Hondaeiere er særlig viktige ? Skal Honda slutte med bilsalg i Norge tro ? Opplever særdeles dårlig respons og hjelp hos forhandler i nærheten. Mediastasjon sluttet plutselig å gi lyd ifra seg i jula og tok kontakt med Mobile Asker, Billingstad i romjula og de tok da bilen inn for sjekk og de fikk ikke lyd i hverken radio, navigasjon eller ved telefonoverførsel. De har hatt bilen 2-3 ganger inne og "prøvd" saker uten hell. Skjer liksom ikke noe fremdrift. Nå er det gått snart 2 måneder og 3 besøk innom med bil for å "prøve noe" og det er svært frustrerende. Bilen er gått under 50000 km og er 2017mod. De svarer alltid at mediauniten er veldig dyr (20-25000kr) så de må prøve ditt, prøve datt.. Hvor mye kan de forlange å prøve og hvor lenge ? Har kontaktet Honda HK i Drammen men de stiller ikke opp eller svarer ikke på mail. Da jeg ringte m henviser de meg til Mobile Asker.. Noen gode råd ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 17, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2021 Har du fortsatt garanti på bilen? I så fall så er det bare og kreve at de bytter den. Høres mer om du de ikke har kunnskap til å feilsøke på den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.