Subaru2.0 Skrevet Februar 19, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2021 Hei Kjøpte nylig en Pioneer 2-din spiller av en på finn. Den ble kjøpt ny i 2020. Når jeg installerte den og startet den opp fungerte den fint og lyden var bra. Når jeg startet motoren og den hadde gått en stund og spilleren hadde blitt varm så ble lyden lavere og lavere helt til det ikke var noe lyd i det hele tatt, verken fra radio, dab, BT eller CarPlay. Det virker som at når spilleren har vært påskrudd i i noen minutter og blitt varm, så fader lyden ut. Når jeg har kjørt en liten tur så virker ikke lyden i det hele tatt selvom bilen kun står med tenning på. Noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være? Og har jeg noe garanti på denne fra forhandler osv? har lest at det er 2 års garanti og noe reklamasjonsrett?? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2021 Er alltid 2 års garanti på ting som er kjøpt i Norge og 5 års reklamasjonsrett, men uten kvitteringa så kommer du ikke langt er jeg redd. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg