eGtTurbo Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Heisann. Trenger nå virkelig penger siden sommeren nærmer seg så jeg selger min Panasonic dvd/mp3/cd spiller. Ser for meg 3000,- siden den er brukt i bare noen få timer. Nypris er jeg ikke sikker på, men søkte på kelkoo og de kom opp med 10795,- i nypris på elgiganten. Hadde innbrudd i bilen der de tok lcd skjermen og et par fjernkontroller, så har desverre ikke fjernkontrollen til spilleren. Den kan bestilles opp fra elgiganten. Kom med bud! Dette er kvalitet til en meget billig penge! btw, siden spilleren er svart så er den meget vennlig i forhold til innbrudd. De som tok lcd skjermen min så ikke engang dvd spilleren! :D Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Modellnummer og/eller bilde hadde vært flott. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Der er den :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 har sendt deg PM... er det mulig og bruke spilleren uten fjernkontroll? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 nei det er ikke mulig. Derfor jeg selger den såpass billig. Men de selger fj.kon. på elgiganten. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 fortsatt til salgs! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 solgt Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg