Gå til innhold

Trondheim: TV-Trøndelag vil lage story på rånere!! Førstkommende fredag 30/4

Ranger emnet

Morty740

Anbefalte innlegg

Tv-Trøndelag ahar fattet intresse for politiets aksjoner med bøter for alt mulig når det gjelder kanalen.. De fleste vet hva jeg prater om.. I denne forbindelse har de lyst å lage et innslag om dette og jeg ble bedt om å samle en del folk for intervju og bildetakning! Med eller uten streamer, med eller uten sotfilm anbefales det å møte opp! Sted og tid kommer etterhvert, fordi jornalisten skal prate med onkel-blå først.. Men det er antatt at det blir på shell bilbyn/ bunnpris nidarvoll mellom klokka 8 og 12 fredag kveld!

Her er sjansen til å si vår mening!!!

-Morty-

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ska itj ta dæm med på lang-ruta isteden for på Nidarvoll da?!

:cocain:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes at omtrent uansett hvordan man tror slike artikler/reportasjer kommer til å bli, pleier alltid vi (de bilinteresserte) å bli stående igjen som taperen...

Navnet råner er negativt anlagt, og brukes i hytt og gevær.. Ikke kom å sammenlign en jævla Ford Granada som har stått opp fra graven et par ganger og med mindre verdi enn vrakpanten i henhold til en Integra f.eks...

Folk med bil som hobby må få lov til å holde på meg slikt uten at det nødvendigvis skal være negativt, og bli "forsøkt" stoppet fra alle mulig hold...

Tenk hvor mye bedre dette er enn å komme inn i diverse skjeve miljøer? For noen så er faktisk "vårt" miljø noe av det bedre man kan drive med, imotsetning til andre ting som kan skape mye større "samfunnsproblemer" i fremtiden...

Nei, på tide at politikerne tar av seg hatten som de har trådd nedover øynene, og forstår at dette er et sunt miljø som ikke minst stimulerer folk til å være sosiale og utveksle erfaringer og opplevelser...

Poenget mitt er at jævla reporterne er ekstremt flinke til å vri på det man ser/hører, og dermed blir vi satt i et dårlig lys.. Trøndelagsfolket... Makes us proud! :P

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS de som møter opp er seriøse og sørger for å ikke drive med all slags mulig sprell, så skal det vanskelig vinkles slik at vi stilles i dårlig lys...

Er litt for ofte folk som klarer å gi pressen noe tullball å skrivel om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havna på fylla istedet for å komme jeg :op ble det no stort opmøte eller? ble d no bra?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morty740

vi var 12 biler, fikk tid å dato 2 timer før oppmøte.. kizen trodde d kom 3 eller 4 biler da, så han var storfornøgd!

sier ifra når d skal ssendes jeg

Synd med så kort varsel, ellers hadde hele gjengen fra oss kommet oxo, Lasse varsla men da var nesten alle på fylla...:)

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider