The cowboy Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 står nå en nydlig pontiac catalina cab utenfor skolen min her i tønsberg.. har dessverre ikke noen fakta om bilen.. utenom at den er jævli rå..hehe :) det jeg lurte på er...er det noen her på bilforumet som vet hvem som eier den..eller om det er noen her inne som eier den!! den er lyse blå metalic lakk, hvit stoff tak og den har kromma øyelokk på alle fire lyktene.. disse bilane er bare nydelige.. nam.. tar jeg ikke feil er den fra mellom 65-69 en gang (er ikke så sikker på modellane) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Det er en i Tønsberg som eiern ja, nyinnkjøpt fra Halden, feit bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Huummmm.... Usikker på hvordan den ser ut. Klarer'u å knipse et bilde 'an? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg