darkwih Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hvordan skaffer jeg meg en coil ? noen som bor i bergen som har forslag ? De har coil på biltema ;) kan jeg bruke en slik. eller en spesifik til min bil ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 må vel ha en som passer til motoren tror jeg, spør hos en VW forhandler, eller kanskje de soppa som jobber på biltema vet noe, høyst usansynelig at de kan det uten å slå opp i en bok. Ikke det at de som jobber på dellagrene hos VW ikke må slå opp i dataen men de har nok mer peil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Din lokale høgger har sikkert slik :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ GOLF Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by darkwih Hvordan skaffer jeg meg en coil ? noen som bor i bergen som har forslag ? De har coil på biltema ;) kan jeg bruke en slik. eller en spesifik til min bil ... Prøv auto teile 55292280 autodeler 55557155 autolager, der har eg ikkje tlf til. ring også møller for å se prisforskjell. De har slike ting på biltema, men kvaliteten holder ikkje lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg