agjell Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Jeg har ihvertfall det, og jeg får den faen ikke ut av dashbordet!! Trodde det bare var å stappe inn bøylene på hver side og dra, men den sitter dønn fast. Kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Ålreit tyverisikring da... :D Men, jeg tok ut en eldre Blaupunkt spiller, og den var det bare å bruke de medfølgene delene som skulle puttes ned vedsiden av spilleren for å få ut. Kanskje festebrakketten din har blitt bøyd på noe vis? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Oktober 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Mulig, det er jeg ikke sikker på. Eller så kan det hende den forrige eieren bare har stappet spilleren inn i en annen type brakett og at det har låst seg på noe vis, ikke vet jeg. Jeg trenger ihvertfall noen gode tips, har ikke lyst å dra ut hele dashbordet pga en CD-spiller :). Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Tja.. går lett tilverks med noen skrutrekkere.. :idea: Har vel nytt sånn feste greie til den nye spillern vel? Jeg røska bare ut hele dritten på den gamle spellern i bilen min.:D Klepte ledninger og kobla om. Dytta inn ramma og moste inn speller'n. Sitter som støpt.:cool: Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 hadde samme problem med bilen til en kompis... blei til at vi nesten demonterte hele dashen og mindtkonsollen... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Spørr Mats'ern... Der måtte vi være 2 stk for å få dem ut. 1 dytta bak spillern. Vanskelig å få handa opp bak spiller'n. Og sisteman dro og brukte brekkjær... Den spiller'n satt helt jævelig! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Hadde det problemet når jeg byttet bil. Løsningen var å, etter å ha satt inn 'håndtakene', presse disse ut til hver sin side og å dra forsiktig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by agjell Jeg har ihvertfall det, og jeg får den faen ikke ut av dashbordet!! Trodde det bare var å stappe inn bøylene på hver side og dra, men den sitter dønn fast. Kan noen hjelpe meg? Det hender faktisk også at 'bøylene' blir slitt, og dermed ubrukelige... @lpher Som har røska ut no'n Blaupunkt spillere ;-) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by @lpher ...Som har røska ut no'n Blaupunkt spillere ;-) Hvordan fikk du disse ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by agjell Hvordan fikk du disse ut? Med orignalverktøyet....ligner på verktøyet som Philips brukte... Men som jeg nevnte tidligere, verktøyet kan være 'sløvt' Får du null reaksjon på begge sidene av spilleren, når du prøver med originalverktøyet? Du kan prøve å slipe til de hakene nederst på verktøyet... Om ikke...som noen andre nevnte her da...tidligere eier har vært så 'elskverdig' å bruke en ramme tilhørende et annet merke....da er jeg redd all hell is loose... Da er det itilfellet makt og tålmodighet som gjelder? ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 morro ikke sant? jeg har en stykk ødelagt konsoll og to sinte dager igjen for slitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by @lpher Med orignalverktøyet....ligner på verktøyet som Philips brukte... Men som jeg nevnte tidligere, verktøyet kan være 'sløvt' Får du null reaksjon på begge sidene av spilleren, når du prøver med originalverktøyet? Du kan prøve å slipe til de hakene nederst på verktøyet... Om ikke...som noen andre nevnte her da...tidligere eier har vært så 'elskverdig' å bruke en ramme tilhørende et annet merke....da er jeg redd all hell is loose... Da er det itilfellet makt og tålmodighet som gjelder? ;-) @lpher Jeg får null reaksjon. men jeg får ikke presset det ene verktøyet like langt inn som det andre. Det er bare snakk om en halv cm, men kan det ha noe med dette å gjøre? Skal bøylene presses helt inn uansett? Hvordan kan jeg slipe det til hvis det er sløvt, skal tuppene være så spisse som mulig? Jeg kan jo også ringe Blaupunkt, og da skal de faen meg få høre!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by agjell Jeg får null reaksjon. men jeg får ikke presset det ene verktøyet like langt inn som det andre. Det er bare snakk om en halv cm, men kan det ha noe med dette å gjøre? Skal bøylene presses helt inn uansett? Hvordan kan jeg slipe det til hvis det er sløvt, skal tuppene være så spisse som mulig? Jeg kan jo også ringe Blaupunkt, og da skal de faen meg få høre!! ;) De skal lengre inn enn det ja....prøv å rikke opp/ned..sideways etc. push it! ;-) Bare hakene er 'markante nok, så skal de fungere. Veldig vanlig at når spilleren først slipper, så slipern kun på en side...men da er det bare å holde på...tiln slipper ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 *bump* Sitter her og skal sette inn min nye spiller. Før jeg får gjort det må jeg få ut denne godt forankrede Blaupunkt faenskapen jeg har der fra før (RCC45), men den er like lei som andre har fått erfare. Det virker som jeg får den godt ut på ene siden, men på den andre er det verre. Veldig vondt å få tak er det også. Vet noen om det er mulig å komme til bakfra så jeg kan dytte den mens jeg drar (Renault Megane)? Please, jeg er drittlei radio nå :'( Edit: Problemet er ute av verden nå. Alt som trengtes var en far med litt tek :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Tok ut spillern i fars bil, og løsningen der var å ikke ta bøylene så lang inn.. er vel kanskje snakk om 2-3 cm på hver bøyle, før de kommer fra til låsen, og da er det bare å vippe bøylene ut til hver si side.. EDIT: OK.. Ja en far er god å ha.. :D Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg