Gå til innhold

masse golf gitt!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

nå skakke jeg være en av de som disser biler og modeller.. siden jeg ikke har kjørt golf selv så kan jeg ikke gi meg den retten å hakke løs..hehe :)

men jeg må nesten bare få lov til å kommentere det.. ubeskrivelig å mange golf tråder det har dukka opp her i det siste..

finnes det ikke andre biler enn golf og volvo?? (de to merkane som er mest oppe..ja..jeg vet..er og de som er mest brukt blandt folk mellom 12-22..hehe)

men hallo.. det er jo x antall nye golf tråder pr dag jo.. ser ikke like mange innen honda,saab, amcars osv..

har norge blitt et helfrelst tysker tøs land eller??

(tenker da spess på mange her inne..hehe :) )

sorry om noen ikke liker detta..men jeg måtte bare få det ut.. begynner lissom å bli en smule lei av all denna golf meg hit og golf meg dit snakket..

jeg prøver i det minste å hive ut om andre biler oxo.. andre modeller enn bare de jeg liker.. bare for å gi et videre spekter over ting som blir snakket om her.. men det blir jo så og si ned stemt før det kommer ut.. hehe (sikkert denne tråden og men..)

men for all del folkens.. snakk i vei om golf azza..ække det..men kan dere av og til snakke om litt andre ting og?? bare spør..

-=det var det=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøver å spørre VW folket (uten å prøve å provosere på noen måte);

Hvorfor ikke kjøpe Scirocco, Passat, Polo eller noe annet? Hvorfor Golf? Prisen er vel noenlunde den samme (kanskje med unntak av nyere passat'er selvfølgelig), og det er vel nok av deler rundt omkring til disse modellene også?

Det er så maaaange golfer....:)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

nå skakke jeg være en av de som disser biler og modeller.. siden jeg ikke har kjørt golf selv så kan jeg ikke gi meg den retten å hakke løs..hehe :)

men jeg må nesten bare få lov til å kommentere det.. ubeskrivelig å mange golf tråder det har dukka opp her i det siste..

finnes det ikke andre biler enn golf og volvo?? (de to merkane som er mest oppe..ja..jeg vet..er og de som er mest brukt blandt folk mellom 12-22..hehe)

men hallo.. det er jo x antall nye golf tråder pr dag jo.. ser ikke like mange innen honda,saab, amcars osv..

sorry om noen ikke liker detta..men jeg måtte bare få det ut.. begynner lissom å bli en smule lei av all denna golf meg hit og golf meg dit snakket..

jeg prøver i det minste å hive ut om andre biler oxo.. andre modeller enn bare de jeg liker.. bare for å gi et videre spekter over ting som blir snakket om her.. men det blir jo så og si ned stemt før det kommer ut.. hehe (sikkert denne tråden og men..)

men for all del folkens.. snakk i vei om golf azza..ække det..men kan dere av og til snakke om litt andre ting og?? bare spør..

-=det var det=-

Det sier seg jo selv at jo flere som eier golf her på forumet,jo mer golf snakk blir det...Og golf er en sykdom.Når man først begynner å like golf så er det ikke så aktuellt og begynne med andre biler,før man blir lei av golf.Jeg kunne ikke tenkt meg en annen bil enn golf nå. Jeg hadde muligheten men jeg tenkte ikke tanken en gang.Dette tror jeg bare VAG-folk skjønner...Jeg kan ikke forklare hvorfor.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg skal heller ikke rakke ned på Golf eierne (ekstremistene) ettersom jeg beundrer folk som deler erfaringer, tips og bilder like mye som disse "Golf-rammede?" eierne er...

Og jeg må ærlig innrømme at det finnes mer sexy Volkswagen modeller å velge mellom der ute, men det er vel en blanding av tilgang til deler og biler samtidig som at interessen og kunnskapen meget høy som gjør at folk velger Golf?

Anyways, keep on rocking, men ser poenget til Cowboy her... Er VELDIG mye Golf her på forumet...

With all due respect, and with no intentions of being an ass... :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Golf er fet jeg... digga Golf 1, så Golf 2, og nå Golf 1 igjen.

Synes fasongen er litt fancy, men jeg skal ikke benekte at Golf 2 ikke er så lekker, men den kan bli ganske grei om man bruker litt penger på den.

Men jeg er nok mer japse-fan... tror jeg. Liker det meste, så lenge det er gatebiler. Er ikke så glad i Ferrari og andre superbiler.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf er enkelt og billig!!! Derfor så mange unge kjører golf. Noen tar det ut å bygger fine 16ventilere og noen få er så heldige å bygge på Ralley :D

Ellers kunne jeg godt tenke meg en VW Corrado hvis jeg skulle valgt en annen VW, selvom min neste bil antagelig ikke er VW. men da er jeg vel utenfor golf klassen som gang på gang kjøper golf. hehe.

Men det er moro å dele erfaringer og slikt :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[/b]

Håper da ikke det. Jeg er hvertfall ikke frelst på tyskertøser (intern spøk. Tror eneste her inne som skjønner den er partyman)

Hmm.... Golf er jo enkelt og billig og det kryr av dem så det er jo mett av kunnskap om de ute å går. Så dette er nok en god grunn til at det er så mye av de på forumet. Nå er ikke jeg en stor golf-fan når sant skal sies. Har aldri likt golf, og tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller, men hver sin smak. Å til orph: japsebilene er ikke like alle sammen. Det er forskjell på de og, men at de nyere familiebilene fra japan ser en smule like ut skal jeg være enig i. Trauste og kjipe mange av de. Men vi har jo en del pene fra japan: Honda integra, s2000, nsx, prelude, crx, aerodeck (barsk, mandig kjerre) Toyota supra, 2000 GT (ikke akkurat så vanlig da) Celica (ikke minst st2000), mr2. Mitsu eclipse, lancer evo, 3000 gt +++ Nissan Skyline, 200 sx (s14, s13 gidder jeg ikke kommentere en gang) 300 zx. Mazda Rx-7, Eunos JC Cosmo (å fy så digg..)

Disse bilene ser langt fra vanlige ut. Dere legger vel merke til at jeg for tida kjører PUG. Det er nok bare midlertidig. Blir vel prelude til sommern tenker jeg. Men franskene har noen pene biler de og. 405, 605, 406, 406 coupe...

Men tilbake til topic: la for all del gutta diskutere golf alt de vil..

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-=det var det=-

Det er så mye trøbbel med dem vettu.. og da må de mase på forumet om andre har opplevd det samme. noe de som regel har;)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf har blitt en sykdom, ALLE av vag typen har det... men det må da finnes andre biler.. er det ikke litt kjedelig å kjøre rundt i byen og se kanskje 10 golfer som er prikk lik den du har og akuratt samme styling og div. Det må da være utrolig fantasiløst?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

golf har blitt en sykdom, ALLE av vag typen har det... men det må da finnes andre biler.. er det ikke litt kjedelig å kjøre rundt i byen og se kanskje 10 golfer som er prikk lik den du har og akuratt samme styling og div. Det må da være utrolig fantasiløst?

De er ikke prikk like.Det er små og egne detaljer som skiller de.Som oftest legger bare kjennerne merke til disse detaljene...Detaljer kan gjøre stor forskjell fra en helt vanlig råner golf og en seriøst bygget golf...

Men jeg har all respekt for dere som ikke liker golf også.Skjønner godt at dere syns at alle ser like ut.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg heller har ikke noe mot golf som bil.. syns selv den kan bli rå med litt felger og plastik på :) er ikke det vi snakker om her..

det jeg sa var at det var blitt fryktelig mange golf poster her inne på forumet.. bare lurte på om det ikke var mulig å skrive litt om andre ting enn bare golf lissom!!

er veldig mange "se her jeg har golf!!" og "jeg mista skrutrekkern inne i motorn på golfen min" tråder..

er vel å bra at det er liv her i gården azza.. men trengs det virkelig 14 tråder om samme type hjul bolt???

vet det er mange like tråder ellers her på forumet men.. når man ser ordet golf i 2/3 av de..da blir det litt vel drøyt!!

så når det gjelder selve bilen golf så er det ikke noe pes..fra min side hvertfall.. men revurder den post bruken her inne.. er bare det jeg vil fram til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider