Gå til innhold

masse golf gitt!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golfy

Det sier seg jo selv at jo flere som eier golf her på forumet,jo mer golf snakk blir det...Og golf er en sykdom.Når man først begynner å like golf så er det ikke så aktuellt og begynne med andre biler,før man blir lei av golf.Jeg kunne ikke tenkt meg en annen bil enn golf nå. Jeg hadde muligheten men jeg tenkte ikke tanken en gang.Dette tror jeg bare VAG-folk skjønner...Jeg kan ikke forklare hvorfor.

Jeg hadde Jetta, likte bilen, ordnet meg BMW og nå er jeg frelst..

Kostet meg INGENTING og gå over på en MORSOMMERE e30, og kvaliteten er mye bedre i forhold til Golf..

Så dette med at bare VAG folket skjønner er noe piss, for jeg eide en VAG, likte VAG'en, men BMW er helt klart et steg opp i kvalitet..

Og det er ikke og forakte at den trekker på bakhjulene..

Grunnen jeg ser at alle eier Golf er at den er lett og få tak i, og det er et sikkert kjøp..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt over halvparten jeg sa var ironi da :D

var bare humoristisk ment, sånn for å få fyra opp tråden litt lol

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt med litt humor og...

Skulle jeg disset Golf ville jeg gått frem annerledes... haha.. ;)

PS: Hva synes Golf folket om nyeste modellen? En rip-off Honda Civic front på bilen og diverse... Litt tragisk at Golf går vekk fra "originaliteten" synes jeg...

Nei, skal jeg ha VW skal jeg ha boble... De ruler!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Hmm.... Golf er jo enkelt og billig og det kryr av dem så det er jo mett av kunnskap om de ute å går. Så dette er nok en god grunn til at det er så mye av de på forumet. Nå er ikke jeg en stor golf-fan når sant skal sies. Har aldri likt golf, og tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller, men hver sin smak. Å til orph: japsebilene er ikke like alle sammen. Det er forskjell på de og, men at de nyere familiebilene fra japan ser en smule like ut skal jeg være enig i. Trauste og kjipe mange av de. Men vi har jo en del pene fra japan: Honda integra, s2000, nsx, prelude, crx, aerodeck (barsk, mandig kjerre) Toyota supra, 2000 GT (ikke akkurat så vanlig da) Celica (ikke minst st2000), mr2. Mitsu eclipse, lancer evo, 3000 gt +++ Nissan Skyline, 200 sx (s14, s13 gidder jeg ikke kommentere en gang) 300 zx. Mazda Rx-7, Eunos JC Cosmo (å fy så digg..)

Er vel ikke helt riktig å "sammenligne" Golf med flesteparten av bilene du nevner. Men ang Golf, den har jo vært norges mest solgte bil i mange år, så man må vel regne med at det blir betydelige mengder av dem på veiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Jeg hadde Jetta, likte bilen, ordnet meg BMW og nå er jeg frelst..

Kostet meg INGENTING og gå over på en MORSOMMERE e30, og kvaliteten er mye bedre i forhold til Golf..

Så dette med at bare VAG folket skjønner er noe piss, for jeg eide en VAG, likte VAG'en, men BMW er helt klart et steg opp i kvalitet..

Og det er ikke og forakte at den trekker på bakhjulene..

Grunnen jeg ser at alle eier Golf er at den er lett og få tak i, og det er et sikkert kjøp..

Jeg hadde bmw, hata bilen, kjøpte golf og er sykt fornøyd...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

det er vel snart like mange Nissan 200sx her i Hgsd som Golf'er, gatebil treffet som var i helga så jeg 3stk VW G3 og utallig mange 200sx'er.

På streetmeet krydde det jo av 200sx'er. 200sx er jo i ferd med å bli golf II. uff kjedelig... Neste golf er jo faen meg skyline... Alle har en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

På streetmeet krydde det jo av 200sx'er. 200sx er jo i ferd med å bli golf II. uff kjedelig... Neste golf er jo faen meg skyline... Alle har en

det er vel 4-5 Skyline på forumet nå .. det er mer enn ... ja mer enn bilen min!

og den var blant de mest solgte her i landet i 98!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Hmm.... Golf er jo enkelt og billig og det kryr av dem så det er jo mett av kunnskap om de ute å går. Så dette er nok en god grunn til at det er så mye av de på forumet. Nå er ikke jeg en stor golf-fan når sant skal sies. Har aldri likt golf, og tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller, men hver sin smak. Å til orph: japsebilene er ikke like alle sammen. Det er forskjell på de og, men at de nyere familiebilene fra japan ser en smule like ut skal jeg være enig i. Trauste og kjipe mange av de. Men vi har jo en del pene fra japan: Honda integra, s2000, nsx, prelude, crx, aerodeck (barsk, mandig kjerre) Toyota supra, 2000 GT (ikke akkurat så vanlig da) Celica (ikke minst st2000), mr2. Mitsu eclipse, lancer evo, 3000 gt +++ Nissan Skyline, 200 sx (s14, s13 gidder jeg ikke kommentere en gang) 300 zx. Mazda Rx-7, Eunos JC Cosmo (å fy så digg..)

Tror han mente Biler i samme prisklasse/årsmodeller... blir jævlig dumt og sammenligne Japanske Sportsbiler med over 300 hk og 15 år nyere, med en gammal bruksbil som det nesten står hitler på blokka til ;) så gammal :D hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke no rart at det er mye golf poster her, er jo så inn i helvette mange ungdommer rundt i hele norge som kjører golf.. så det kan vel ikke komme som no sjokk at det blir menge golf poster her da.

men når det gjelder kvaliteten på golf er jeg ikke akkuratt så imponert, har skrudd på 4-5 golf 1'ere og 2'ere, og synes det er dårlig holdbarhet på bilene etter de har gått noen mil..

men det er lett å skru på disse bilene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor lese alle disse postene om golf dersom det irriterer deg? er trossalt ikke leseplikt på noe her og heller ikke restriksjoner på hva folk kan poste.....

etter min mening så er golf vanlig ja men 200sx har jo nesten tatt over den "statusen" som opel ascona hadde på 80/90 tallet

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider