Gå til innhold

masse golf gitt!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ser hvem som poster så har alle akkurat fått seg golf, altså de er noobs. Klarer ikke klekke en nøtt selv så de maser her inne istede.

Så svarer de andre noobs a att det gjøres kansje sånn og sånn, en som veit svarer hva han skal gjøre og alle noobs a sier imot..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud for en unødvendig tråd... er en grunn til at golf selger så mye. Flere millioner mennesker "kan ikke ta feil".

Dessuten er det da ingen som tvinger noen til å lese Golf trådene.. ikke som jeg vet om iafall :rolleyes:

tror noen her er litt misunnelige siden dems bilmerker ikke er like populære jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke derfor vi har egene seksjoner for hver biltype?

Hvis dere så absolutt ikke vil se golf diskusjoner, så er det jo ikke verre enn og la vær og gå inn på golf relaterte topicer?

Virker som folk er sjalu på golf eiere fordi de har så mange og dele erfaringer/kunnskap med..

Golf er en populær bil, og det har den alltid vært, og det vil den forbli..

Kan si det sånn, at de som kjøper golf, vet hva de går til..

Hilsen en som er glad i 3'er golfen sin

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løsningen på at golf er så populært er at det er en billig og driftsikker bil.

Og netopp dette er som oftest kriteriene til nybilkjøpere, også kjent som ferskinger..

Jeg personlig, ville aldri kjøpt en golf2 eller1, pga utseende.

Men golf 3 havnet i prisklassen min, og siden den da var en driftsikker og billig bil til årsklassen og være, så gikk jeg for golf..

Det var liksom den som ga mest for penga.

Skal nok si meg enig i at det er for mange golfer rundtom i vårt lille land, men det er vel strengt talt 2'er golfene som dominerer mest !?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agree....

Skal man først ha Golf er det bare mk1 som gjelder! ;)

Eller 3, eller 4. Golf 2 er litt oppbrukt.

Er vel det de fleste forbinder med Golf også... Golf 2.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider