smule Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Nokon her som veit ka som er lurt å få med i søknaden? Mista lappen i fjord på 16 mai. Å går vel and å søke når det er gått eit år (mista den i 2). Nokon her med idear om kva som er lurt å ta med? Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Går det an å søke? Hvis du skal gjøre det så regner jeg med at du må legge ved dokumentasjon på at du sårt trenger førerkort (bil) til jobb eller liknende for å få et normalt liv. Mangel på offentlig transport og sånt kan jo kanskje være ideelt å ha med? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg har hørt at dem som søker etter 1,5 år som regel får den igjen hvertfall. Spesielt hvis dem kan argumentere med at dem trenger lappen i jobben. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 har hørt om folk som har klart det ved å få feks arbeidsgiver til å skrive at du er avhengig av bil i jobbsammenheng osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Byrja på skule når eg mista lappen. Fekk ikkje jobb vidare etter lærlingtida når eg mista lappen. Er vel unødvendig å seie kvifor eg mista den. doh Men har fått ex arbidsgivar til å skrive brev om sommarjobb, helge og kveldsjobb og.. får prøve å sjå.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by RusH har hørt om folk som har klart det ved å få feks arbeidsgiver til å skrive at du er avhengig av bil i jobbsammenheng osv... Jeg jobbet som sjåfør da jeg mistet lappen. Sjefen sendte søknad til juristen og det hjalp ikke. Jeg mistet jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by smule Byrja på skule når eg mista lappen. Fekk ikkje jobb vidare etter lærlingtida når eg mista lappen. Er vel unødvendig å seie kvifor eg mista den. doh Men har fått ex arbidsgivar til å skrive brev om sommarjobb, helge og kveldsjobb og.. får prøve å sjå.. Hvis det var fylla er det bare til å vente til du får den igjen. Da tviler jeg på at du får den igjen før tiden. Hvis det var fart er det bare til å skrive så mye brev du gidder. Var det i Fiskå du mistet den?? Trodde ikke det var politi der. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 fiskå ja.. hehe.. veit du kor det e? er nok vårte litt meir purk sisste åra ja.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by smule fiskå ja.. hehe.. veit du kor det e? er nok vårte litt meir purk sisste åra ja.. Var der for en del år siden. Det er noen jeg er i familie med som bor der. Husker ikke hva de var. De bor noen minutter fra senteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hehe.. kjøpesenter å greier ja... Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by smule hehe.. kjøpesenter å greier ja... Jeg mener at det var et senter der. Var hvertfall en kiosk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg