F33lGooD Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hvor mye må jeg regne me å betale for en honda civic - 93 me vtech.som er ferdi styla å her en eller annen form for anlegg? Siter kalle K.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kommer jo ann på veldig mye da. Skal d være sedan, coupe eller hatchback? Hvordan VTEC- motor tenker du på? esi har sohc vtec som gir 125? hk vti har dohc vtec som gir 160 hk (noen som vet om jeg tar feil?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F33lGooD Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by F33lGooD hvor mye må jeg regne me å betale for en honda civic - 93 me vtech.som er ferdi styla å her en eller annen form for anlegg? Ok...mente en coupe.me esi 120 hk. Siter kalle K.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg