Inside Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 her har du en ok bak fanger... Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg likte den øverste frontfangeren best:) du kan jo ta den øverste frontfangeren, og resten fra den i midten (ms eller.no)? den siste syns jeg ser HELT JÆVLI UT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg tror jeg skal ha vingen fra det siste kittet der. den vingen som sitter på bagasje lokket... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Syns nå personlig at ingen av de var kule jeg da...Syns ikke bilen er no spess kul hell =/ Litt for wannabe 200SX... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hvis du kan si meg 1 likhet mellom en 100nx og en 200sx er du fanemeg god !! det er ikke likheter idetheletatt !!!!! hvis den bilen er wannabe noe så er det en "sportsquope" utgave av Nissan Sunny Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Den hvite er best, men hva men den du viste meg i går? Den med den store snø skuffa? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 fronten fra carcept ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 ja, den spoileren var jo grei, men den bakfangeren var helt grufull spør du meg:) men må si det igjen Lillegud: hvorfor legge så vanvittig mye penger i en 100nx, når du sier at du digger 200sx over alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 har lyst ! liker nx`en min masse :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud har lyst ! liker nx`en min masse :) ja, da får du den råeste nx'en hvertfall;) men du kommer aldri til å dra meg, og ikke får du rwd;) hehe neida, blir morro hvis du får det til!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg syntes da ikke at det er et MUST med RWD Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud jeg syntes da ikke at det er et MUST med RWD Det er grevlinger som er fremtiden, folkens.. Hør hør.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LupoB0Y Det er grevlinger som er fremtiden, folkens.. Hør hør.. ;) vakke det jeg sa men drit nå i det ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud jeg syntes da ikke at det er et MUST med RWD det sier du bare fordi du aldri har kjørt sprek bil med rwd:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex det sier du bare fordi du aldri har kjørt sprek bil med rwd:):) har kjørt div 200sx... en volvo 740gl med 940 turbomotor ca 280hk <-- Den er sprek Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg