LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud vakke det jeg sa men drit nå i det ! Nei, men det var det jeg sa.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hehe... sjeft ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud har kjørt div 200sx... en volvo 740gl med 940 turbomotor ca 280hk <-- Den er sprek du har kjørt flere 200sx? hcorfor maser du på å kjøre min da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex du har kjørt flere 200sx? hcorfor maser du på å kjøre min da?? Ingen bil er som din vet du... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 ja... jeg har kjørt 2 s13... lars sin og en til... ingen s14 ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by HiiP Ingen bil er som din vet du... hehe, det var da voldsomt da:) *sjarmert* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud ja... jeg har kjørt 2 s13... lars sin og en til... ingen s14 ! ;) ikke la lillegud få prøve bilen din essex!!! han blir ikke god bak rattet når han setter seg i en 200sx.....:D Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by larsmx5 ikke la lillegud få prøve bilen din essex!!! han blir ikke god bak rattet når han setter seg i en 200sx.....:D HVA mener du med det derre ??? :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by larsmx5 ikke la lillegud få prøve bilen din essex!!! han blir ikke god bak rattet når han setter seg i en 200sx.....:D den er god;) takk for at du sa fra, hadde faktisk tenkt å la han prøve, men nei... ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex den er god;) takk for at du sa fra, hadde faktisk tenkt å la han prøve, men nei... ;) hehe hehe jeg bare kødda!! vis han prøver din blir han kansje hekta, og det hadde vært fint!!:D :D Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by larsmx5 hehe jeg bare kødda!! vis han prøver din blir han kansje hekta, og det hadde vært fint!!:D :D ja, tenkde det sjøl, få han vekk fra de syke nx planene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg føler meg såra jeg :( jeg er da ikke værre enn andre som setter seg bak rattet på en versting bil ! og tro meg jeg hadde herja mere hvis det var min bil !!! :( Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud fronten fra carcept ? Kanskje det var den der jeg mente... Carcept stylinga var iaff ikke noe pent! Men det fra MS Design var det kuleste synes jeg, drit kult! Gå for den, hvis du ikke finner noe enda kulere da :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex ja, tenkde det sjøl, få han vekk fra de syke nx planene;) syke??gutten er ikke god..... :D får å få bilen som han vil ville det koste en formue!! planene han kunne blitt kult det, men mye tid og kroner. bedere å legge penger i en s14 fks.... men vis du har lyst til å ha nx`en synes jeg også ms stylinga var tøffest, jeg helper deg med å motere og plass til å stå jeg veit du! Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex ja, tenkde det sjøl, få han vekk fra de syke nx planene;) De ekke syke ! de er Gromme !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg