Supraguy Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg så på en internett side for noen uker siden, at det ikke blir lov til å kjøre med prøveskilter på rudskogen. Inkl. dette gatebil også??Det hadde vært sinnsykt kjipt. Da kommer det jo ikke så mange..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 det er ingen gate bil hvis en ikke kan registere den.. Jeg er helt enig i at det kun skal være registrerte biler.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 men om man har avskilta bilen og KUN har skilter på den for å prøve ut bilen for å vite hva som må justeres før skilter..er det da mulig?tenkte å montere turbomotoren og kjøre den på bane før jeg registrerte den..bare så jeg vet hva bil og bremser tåler.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hvis du skal kjøre med uregga bil må du ha lisens og være alene på banen, evt. ha lisens og kjøre kun med andre som har lisens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 sjekker dem opp vogn kort mot chassi nr eller hva?kan jo bare låne skiltene til den andre MB min.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by wicky124 sjekker dem opp vogn kort mot chassi nr eller hva?kan jo bare låne skiltene til den andre MB min.. Men DET er jo ikke lov... :p Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Men hva med oss med skyline da?! Ikke at det er så mange av oss enda, men jeg vil på bane jeg også. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by wicky124 kan jo bare låne skiltene til den andre MB min.. Dette er for dumt. Men du kan skikkert prøve, for i 9 av 10 tilfeller går det bra. Du oppgir regnr eller chassisnummer når du kjøper prøveskilt. Det er ikke "kun" for å kjøre med en rød klistrelapp på støtfangeren - men prøveskiltene er for at du skal ha FORSIKRING på den bilen du kjører. Kjører du med "feil" bil har du ikke forsikring. Kommer du ut for noe det være avgjørende for din økonomiske situasjon for resten av livet. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Wicked Men hva med oss med skyline da?! Ikke at det er så mange av oss enda, men jeg vil på bane jeg også. :D Du kunne jo kanskje bare ha registrert den bilen da Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 kanskje ikke like lett med en skyline...:confused: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by TurboKnut Kjører du med "feil" bil har du ikke forsikring. Kommer du ut for noe det være avgjørende for din økonomiske situasjon for resten av livet. Forsikringen gjelder ikke på banekjøring uansett da. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Kjører en på treff der veitraffikkloven gjelder så gjør den vel det?? Uansett så er det jo svindel eller dokumentforfalskning som en ville blitt dømt for.. Har en ikke skilt og det er krav så kan en heller være hjemme og la de som har alt i orden kjøre.. finnes nok av de.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKE Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 ikke for å kaste ved på bålet, men det er jo noen som kjører uten skilter på gatebil.. f.eks en s1....:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Synes det er et bra forslag.... for da vil vi jo se hvilke som virkelig har råd til å sette skilt på japse raceren sin.... mye dyre biler som står i garagen å luftes kun på rødskilt, fordi de ikke har råd til å betale avgiftene.... skal vi ha vondt av de?? nei...tror ikke det :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Synes på en måte dette er riktig også... Er jo tross alt "legal-street racers" som skal være attraksjonen.. Men er jo litt kjipt for de som har biler som ikke kan registreres da... Værre med de som kjøper seg Porsche og ikke har råd til avgiftene... Ler meg skakk av folk som cruiser rundt med prøveskilter i Porsche hver sommer... :D Det blir litt fattigmannsopplegg, spør du meg! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg