Xseven Skrevet Mai 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2021 Hei, som overskriften sier så lurer jeg på om det er mulig for et panser å åpne seg av seg selv når bilen står parkert og er kald. Det som skjedde var at alarmen på bilen gikk på natten, jeg ble overrasket og gikk ut, når jeg åpner bilen står det at panseret er åpnet, noe som. er grunnen til at alarmen gikk,. Eller er det mer sannsynlig at noen har prøvd å tuklet med bilen i dette tilfellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2021 Svaret er enkelt og greit - nei. Panseret åpner seg ikke av seg selv. Tipper en av to; panseret var ikke skikkelig i lås eller bryter i panserlås feiljustert/dårlig kontakt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg