SubaruArne Skrevet Mai 11, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2021 (endret) Min forrester 2010 modell stopper etter 7 km. Nekter å starte etterpå. Slik kan den stå i ca 24 timer så starten den på ny som om ingenting har skjedd og går nye 7 km før den stopper på ny. Verkstedet får ingen feilkode opp men har oppdaget 2 uorginale ledninger fra Hjernen til diesel partikkelfilteret. Hva er disse 2 ledningene ? Er det eit trøndertriks for å loope over sensorene til dieselpartikkel filteret? (Bilen har gått i Trøndelag) Endret Mai 12, 2021 av SubaruArne Utfyllende informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Juli 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2023 På 5/11/2021 den 11:03 PM, SubaruArne skrev: Min forrester 2010 modell stopper etter 7 km. Nekter å starte etterpå. Slik kan den stå i ca 24 timer så starten den på ny som om ingenting har skjedd og går nye 7 km før den stopper på ny. Verkstedet får ingen feilkode opp men har oppdaget 2 uorginale ledninger fra Hjernen til diesel partikkelfilteret. Hva er disse 2 ledningene ? Er det eit trøndertriks for å loope over sensorene til dieselpartikkel filteret? (Bilen har gått i Trøndelag) Mye mulig Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg