Calib'R Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Er det noen som vet hvor man kan få tak i en løftebukk brukt? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Sånn skikkelig løftebukk du mener? Sånn som tar hele bilen? Hvis det er det du mener, hvor skal den stå... Blir med å spleise jeg ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg er også på jakt etter løftebukk. men en som er lavtløftede,slike som sjarif dekksenter har. så noen i billisten for en tid tilbake ganske rimlige 5 lapper eller no, tror også det er noen firmaer som driver med brukte løftebukker. Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Dem kan skaffes hos : Bilverksteder som bytter ut sine ( det gjør dem en gang i mellom ) : De som selger løftebukker ( de får jo innbytte av de verkstedene som bytter, som igjen ikke gidder å selge dem privat. ) Prisene er veldig forskjellige. En som duger til noen få løft en gang i mellom koster 3000kr. for de som en kanskje har lyst til å bruke 5000kr. - 10.000kr. og er en kjempe kresen er det bare å gå det lille skritte extra 10.000-15.000kr da er det ikke lenge igjen til en har er ny en. dette er da TO-søyla bukker. Pass på så den siste servicen er gjort + normalt vedlikehold.. Hvis du vil ha den lav, sett den nedi bakken, men vis du klarer deg med at den er normal sett den over... Lykke til med letingen. Plutselig kommer du over en.. P.S Folk setter seg opp på ventelister for å få tak i.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Har ein løftebukk liggande å slenge.. blir ikkje brukt grunna plassmangel! Ring til min bror å spørr kva han skal ha for den! Send meg ein mail viss du vil ha tlfnret: bascona@online.no Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Ble den bukken solgt eller? <Darkie> Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Jeg vet Bærum Bilutleie har hatt en liggende og slenge i en av klargjørings hallene sine ganske lenge. Kanskje den ligger der enda ? Nummeret finner du på Gulesider :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Jeg har en bukk liggende.... en 4-søyler. 3500kg. Er noen interessert så ta kontakt på: vwmannen@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg