bluecas Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Selger topstyling originalt zeemax styling? Har hørt mye om at det er mye fake zeemax styling ute å går. Noen som vet noe mer om dette...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by bluecas Selger topstyling originalt zeemax styling? Har hørt mye om at det er mye fake zeemax styling ute å går. Noen som vet noe mer om dette...? TopStyling.... Telefon: 920 33 249 Fax: 51 56 21 69 epost: mail@topstyling.no Hvis de ikke svarer så gi beskjed så kan jeg springe de 200 meter jeg har bort til de og kjefte. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 regn med at ALT der er fake :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 De selger Veilside kits også, men f.eks. merkelig nok skaffer de Veilside kits til biler hvor det ekte selskapet ALDRI har laget styling til... Interessant? Ja! Nei, skal være forsiktig hvor du handler... Har fått med meg mer enn et par dårlige historier om de folka... Eneste som for fair behandling er de som er lokale der nede... Han vil vel ikke kødde med de som kan evt. komme å banke på døra en vakker dag... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Har heller ikke hørt noe spes bra om den sjappa nei... Mange ting er vist kjapper å bestille selv, direkte fra produsenten enn å kjøpe av de, for å nevne et eksempel.... Slu liten kinamann han der.. Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by S-2000 Eneste som for fair behandling er de som er lokale der nede... Han vil vel ikke kødde med de som kan evt. komme å banke på døra en vakker dag... ;) Jeg tar 500 per besøk, og det vil bli foretatt rundt lunsjtider. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg