Vegardhov Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Har problemer med min Transporter 2.5 t4. 2004 Når jeg skrur på tenningen er det strøm i dashbordet, men når jeg skal starte så kutter alt strøm ut slik at hele bilen er død, får tilbake strømmen i dashbordet ved å ta en kniv å skrape på +polen, men den kutter igjen når startmotoren får strøm. alle ledninger på startmotoren er sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Mål spenning på batteri før og mens du prøver å starte. Sjekk også jording mellom minispol og karosseri/motor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardhov Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Nå når jeg kom ut og skulle måle, så prøvde jeg å starte og da kuttet bilen ut med en gang jeg skrudde på tenningen... virker ut som jordfeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Begynn med å måle batterispenning for å utelukke defekt batteri. Sjekk så jording fra minuspol, samt kontakt på begge polklemmer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardhov Skrevet Juni 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2021 Batteri, startmotor og hovedjordingskabel er i orden, nå får jeg på tenningen igjen, men bilen kutter strømmen når startmotoren får strøm, hadde ute startmotoren igår og testet den på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 6, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2021 Kan være feil på tenningsbryter og. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg