luzifer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Tape-R ok jenter nå skla dere høre her. jeg gir faen i hvor mange fast'n furios filmer dere har sett eller hvor mye dere tror dere driver med streetracing! det jeg sa bs til er at det ikke finnes snut på forumet. hva faen har jeg med bilen min med fjortisser og karljohan å gjøre? snakker om å være sakli! Juppers litt enig med du faktisk, men var nok din negative instilling som utløste raset her... Skjer det foresten noe innafor natt til 1? Pleier jo å være litt liv i lillestrøm bla., eller beveger det seg til Halden? Kjenner ikke så mye til "streetmeet"-ligaen da jeg alltid har kjørt amerika-biler, og hengt med på streetracing, crusing osv. de siste 10 årene ihvertfall. Dette "streetmeet"-fenomenet er av nyere dato og ser for meg ut til å være et resultat av nettopp disse F'nF filmene, som jeg forøvrig ikke har sett. Bare sett klipp fra de. Alle har vi forskjellige interesser, men en ting er felles og det er interessen for bil. Noen prioriterer styling fremfor tekniske egenskaper og det er jo helt greit det. Menneh blir jo gjerne litt drittslenging "gruppene" imellom. Jeg f.eks. skjønner ikke hvordan folk kan bruke 100.000 på et stereo-annlegg, mens de på sin side rister på hodet når de får greie på at jeg kanskje har en motor til den prisen. See? Så jeg tror vi legger denne dritt-slengingen død, og prøver å konsentrere oss om det som forhåpentligvis skal bli artig kveld og mange ser frem til. At det er snut og andre folk direkte eller indirekte på dette forumet er helt sikkert, men d trenger nødvendigvis ikke ha negativ virkning. Bla, bla, bla........... To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Smart sagt, Luzifer... Fatter ikke vitsen med at folk skal disse hverandre så jævlig... Selv om jeg ikke personlig ville kjørt VAG, så kaster jeg ikke dritt til folk som gjør det fordi... Jeg misliker EU-Forder sterkt (derimot fan av US-fordene som Mustang, F-150++), men slenger jeg dritt til folk som ønsker å samle Ford'ene sine? Nope... La oss heller være fornøyde med at bilinteressen VOKSER kratig uansett av tilhørighet (les: Amerikaner, japse, tysker, italiener++) og at alle sammen blir sterkere av dette... Uansett om noen er opptatt av plastikk, stereo eller motor... My three cents! Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jamen NÅ prøver jeg igjen-. HVOR FAEN KOMMER BILEN MIN INN I BILDET!? Hva faen har verken jeg ford fjortisser karljohan eller drittslenging i denne sammenheng å gjørra av denne uttalelsen: "eeeeh?.... ja.... haha. bs" tror faen meg dere er skjeløyde allesammen. og slutt å syt! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Sånne innlegg som det over her, hører ikke hjemme i denne tråden, nå når det endelig var kommet inn i ett bra spor... ...moderatorer ??! Om jeg har mulighet, stiller jeg i Larvik natt til 1. jeg Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg har ikke for vane å ta Tape-R / RDL i forsvar -- snarere tvert imot, men denne gangen har han et poeng. Dere drar inn bilen hans, karl johan og fjortiser uten at d har noe med saken å gjøre. Dessuten synes jeg at dere høres ut som noen forbanna idioter som absolutt må annonsere for verden at dere driver med streetracing. Det er også imot Bilforumet.net sitt regelverk. Dere har kanskje raske biler og bruker dem aktivt, men bruk huet også da gutter. 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jamen seriøst. jeg gir faen i hvor en tråd hører hjemme og ikke! jeg vil ha et svar! Hvorfor kommer hetsinga mot meg bare fordi jeg mente det var bullshit at snuten er på forumet... Jeg vil ha et svar! og ikke ro dere unna med mere bullshit! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Tape-R jamen seriøst. jeg gir faen i hvor en tråd hører hjemme og ikke! jeg vil ha et svar! Hvorfor kommer hetsinga mot meg bare fordi jeg mente det var bullshit at snuten er på forumet... Jeg vil ha et svar! og ikke ro dere unna med mere bullshit! Din kommentar ble missforstått, og det førte til at folk reagerte litt. Selv tar jeg meg ikke så høytidelig og mener å ikke ha over-reagert, men om det kan løse noen problemer beklager jeg dette. Jeg gidder ikke være med i et forum som er dominert av krangel. At snuten er på forumet eller får info om ting som står her er helt naturlig. Hva de gjør med det er jo opp til de, men så lenge de behandler oss slik vi fortjener. Da er det egentlig bare positivt at de har et lite innblikk i vår lille verden oxo. De kan tross alt være kjekke å ha innimellom. De har jo noen kule biler oxo, potensielle "streetracers" ;) Må jo være noe for Neon gutta... :roll: Masse blålys osv... Skal vi gi oss der? To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Det er vel ikke her inne politiet først og frems sjekker om det er noe aktivetet blandt bil intereserte i Vestfold. Det kommer jo inn endel telefoner om børning og grisekjøring til operasjons sentralen og de klarer fint å legge sammen to og to. Men det kan jo hende at en lensmann får snusen i en side og titter innom for å se hva som skjer. :fuckme2: Ikke det at jeg har noe imot det, men det er jo enkelte som helst ser at vi kjører villmenn i trafikken enn å stå på en plass å herje :hvaskjera "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Spør du meg så er det helt HØL i huet at de stenger av Nordbyen f.eks... Det må jo være perfekt for onkel politi å holde under oppsyn? De kan stå med laseren langs veien, de kan stenge alle utgangene (hvis det er ønskelig) osv... Med andre ord, på Nordbyen vil de kunne ha 110% oversikt, men allikevel blir vi stengt ute derfra... Where's the logic in that? Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 kanskje fordi de som eier plassen er lei av å plokke søppel og dritt og knuste flasker etter de som ikke kan tenke selv? Kan for bli billigere å holde vakt, isteden for å leie sopebil hver dag....:D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg er helt enig i at det ville vert bedre å ha flesteparten samlet på et sted. Men det kan ha noe med søppelet og knuste flaskene som blir liggende igjen som gjør at de heller stenger av plasen. "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Ja, det er i teorien latterlig at folk ikke forstår at de kan bruke søplekassene og at alkohol ikke har noe på biltreff å gjøre... Men men... Det er vel baksiden med at såpass mange fjortiss folk vil komme på slike treff... Ravende drita rundt og sikle på bilene... For min del kan de holde seg hjemme så lenge de må ty til flaska for å være utadvent/sosiale... Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hvs disse sammenkomstene hadde blidt holdt under litt mere ordnede former, med tanke på vakter som hindere hærverk og noen som rydder opp etterpå ville sjangsen for å låne plassen nestegang bli større ;) "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg for min del synes det er berikende og kunne ha et biltreff hvor jeg slapp å uroe meg for at en drittunge eller drita jævel skal slenge flaske eller noe annet på bilen min f.eks. kun på faenskap... Men jeg lever nok i drømmeland, eller at jeg må søke meg inn i Norsk Sportsvogn Klubb som holder en HØY gjennomsnittsalder på sine medlemmer og ikke minst har litt annerledes arrangementer... :) Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 men det er jo litt av sporten det at ting skjer plutselig og uventa.... men folk kunne jo ha holdt dritten sin inni bilen, fremfor å bruke plassen som søpledeponi....:D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg