Gå til innhold

Katt og mus lek i Vestfold 30/4

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bead-lock

At det ikke er polti å ser på dette forumet???

Det er i hvertfall tull...

Har den type i familien og omgås daglig med slike "normale" mennesker...

En del av de er like gale som oss.... jeg vet.... :D

men så vet de også å begrense seg litt i siste øyeblikk,før de blir oppdaget....

noe å lære

for noen spirrevipper....:D :D

Klapp igjen'a. Du veit ikke en dritt

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by luzifer

Din kommentar ble missforstått, og det førte til at folk reagerte litt. Selv tar jeg meg ikke så høytidelig og mener å ikke ha over-reagert, men om det kan løse noen problemer beklager jeg dette. Jeg gidder ikke være med i et forum som er dominert av krangel.

Ta deg selv høytidelig har du ingen grunn til om du misforstår noe så enkelt, får raseriutbrudd og leder diskusjonen helt ut av sin sammenheng, for så å hevde at du ikke har overreagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger.

*beeeep* wrong answer *beeeep*

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger.

Hvis du leste avisene noen år tilbake ville du vist hvem Bead-Lock og Era er hvertfall hehehe

Fjortisser jo han takker nok for komplimentet da hehehehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår