PrinsWilhem Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Bead-lock At det ikke er polti å ser på dette forumet??? Det er i hvertfall tull... Har den type i familien og omgås daglig med slike "normale" mennesker... En del av de er like gale som oss.... jeg vet.... :D men så vet de også å begrense seg litt i siste øyeblikk,før de blir oppdaget.... noe å lære for noen spirrevipper....:D :D Klapp igjen'a. Du veit ikke en dritt "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by rairai Klapp igjen'a. Du veit ikke en dritt Å så sinna..... :rolleyes: assman 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by luzifer Din kommentar ble missforstått, og det førte til at folk reagerte litt. Selv tar jeg meg ikke så høytidelig og mener å ikke ha over-reagert, men om det kan løse noen problemer beklager jeg dette. Jeg gidder ikke være med i et forum som er dominert av krangel. Ta deg selv høytidelig har du ingen grunn til om du misforstår noe så enkelt, får raseriutbrudd og leder diskusjonen helt ut av sin sammenheng, for så å hevde at du ikke har overreagert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger. - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by EvenS Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger. *beeeep* wrong answer *beeeep* '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by raboc *beeeep* wrong answer *beeeep* Heheh ;) 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by EvenS Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger. Uff da, ekke like greit alltid vennen! :roll: To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by EvenS Jeg vet ikke hvem Bead-Lock og Luzifer er, men synes måten de skriver og røler på gjør at de minner om noen fjortisser som har sett f&f filmene litt for mange ganger. Hvis du leste avisene noen år tilbake ville du vist hvem Bead-Lock og Era er hvertfall hehehe Fjortisser jo han takker nok for komplimentet da hehehehe. Era Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 å ja.....:D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Kaskje du bør vite litt mere før du blåser deg opp?kiddie jeg vet hva jeg Har, kan ,vil og ønsker.... å det vet noen til her inne.....:D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Anser denne tråden som avsluttet da natt til 1. mai treffet er over for leengst ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg