Gå til innhold

Montering av forsterker i Golf III 1.8GL 94mod

Ranger emnet

prosessoren

Anbefalte innlegg

Har en forsterker som går fra bagasje rommet.

Jordingsledningen gikk greit å montere i "sele-boksen", men lurer på hvordan jeg skal få + lednigen fram i motor-rommet til batteriet!

Lednigen er ganske tykk (ca 0.5cm i diameter?)

Hvordan har dere fått den inn i motorrommet fra cupeen, og hvis dere må borre hull, hvor eksakt borret dere da ?

Forhåndstakker for gode svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prosessoren

Har en forsterker som går fra bagasje rommet.

Jordingsledningen gikk greit å montere i "sele-boksen", men lurer på hvordan jeg skal få + lednigen fram i motor-rommet til batteriet!

Lednigen er ganske tykk (ca 0.5cm i diameter?)

Hvordan har dere fått den inn i motorrommet fra cupeen, og hvis dere må borre hull, hvor eksakt borret dere da ?

Forhåndstakker for gode svar :)

Jeg har borret rett gjenom torpedovekken på passasjer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom torpedo-veggen så tok jeg ut antenneledninga som går gjennom sånn gummigreie. Forrige eier har nemlig klipt av antenneledninga midt under dash'n :rolleyes: Så jeg må legge opp ny og da skal jeg ha sånn kladd i vinduet eller 16v antenne.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På førersiden kan du trekke ledningen fra batteriet og bakover. Jeg tok ut en gummiplugg i torpedoveggen og matet bare ledningen inn (10cm2 kabel)

Fant den igjen over sikringene, slik at jeg kunne føre den ned bak dekslet nederst i a-stolpen og under dekslet langs dørene helt bak til baksetet

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider