hmelby Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Når jeg bremser i fra 80km/h og nedover til ca. 60 km/h rister bilen en god del. Jeg vet ikke hva dette er for noe, samtidig, når det er tørt vær ute, og jeg bruker park.bremsen og står en stund, virker det som om noe henger igjen..altså, bilen står av seg selv litt..så kommer det et lite smell, og "det løsner igjen" . Vet ikke hva dette kan være for noe? Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by hmelby Når jeg bremser i fra 80km/h og nedover til ca. 60 km/h rister bilen en god del. Jeg vet ikke hva dette er for noe, samtidig, når det er tørt vær ute, og jeg bruker park.bremsen og står en stund, virker det som om noe henger igjen..altså, bilen står av seg selv litt..så kommer det et lite smell, og "det løsner igjen" . Vet ikke hva dette kan være for noe? skeive bremseskiver eller dårlige foringer foran som gjør risting.. treg håndbrekkmekansisme bak. kan være vaiere eller calipere som har feilen.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Ok. Takker Bremseklossene er nye, kan det være at de er satt på skeivt? eller at det ligger noe i mellom og gjør dem skeive? Og hvorfor henger ikke håndbremsen når det f.eks. regner, altså når dekk og alt det der er vått? Noe jeg selv kan gjøre, er dette noe som må byttes og vil koste penger etc.? Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg