Gå til innhold

Understell +++

Ranger emnet

SHN-Motorsport

Anbefalte innlegg

koster 1100 på mekonomen.. Akkurat kjøpt det..

Men ikke gjør samma feil som meg, jeg kortet ikke inn framdemperne, angrer på det.. Bilen blir nesten ikke lavrere i det hele tatt...

senking_1.jpg

her er den senket 40mm fremme og orginal bak.. :rolleyes:

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Haien

hmmmmmms!!! "orginal" demperne slites jo som fan viss du korter dem inn samtidi som du senker dn. dempere me kortere slaglengde er jo ikke så dyre ;)

huh??

kanskje jeg har misforstått, men de slites vel mindre om du korter de inn?

om du ikke korter de inn, vil de jo være trykket litt inn hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

koster 1100 på mekonomen.. Akkurat kjøpt det..

Men ikke gjør samma feil som meg, jeg kortet ikke inn framdemperne, angrer på det.. Bilen blir nesten ikke lavrere i det hele tatt...

senking_1.jpg

her er den senket 40mm fremme og orginal bak.. :rolleyes:

det tar litt tid før den setter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om dempere/fjærer fra 245 (vare) er stivere enn standard fjærer fra 244???

noen som vet noen om det??

245'n har vært en politibil så det var MYYYE større stag under bilen (men den hadde ikke stabstag bake):(

den hadde ikke den vanlige plast bukbeskyttelsen framme heller, det gikk en metallramme fra fronten og bak til bakakslingensfestet med en metallplate som beskyttelse... ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmms!!! "orginal" demperne slites jo som fan viss du korter dem inn samtidi som du senker dn. dempere me kortere slaglengde er jo ikke så dyre ;)

Hvor får jeg dette da?????

Leitet en del, men endte opp med Monroe Gassdempere. Fikk dem relativt billig via mekonomen..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte med originale dempere og kappet en runde foran av senkesettet mitt jeg på 740GL.

Ikke vet jeg hvor lenge demperne hadde sitti der etter bytte heller :) Fortsatt god demping!

- Opel Astra '99

x Volvo 745GLE '87

x Opel Corsa 1.4i Joy

x Volvo 760 Tic '83

x Volvo 740GL '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

najs :D sku ikke du smekk i b230 motorn og :P

da bi biln ein fryd :D

jo, mene må få tak i delan først... så er det noen som har b230k- deler å selge/kvitte seg med??? (har bare blokka med innmat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider