Mandel Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Det fulgte bare med 1 nøkkel til bilen min, og jeg sku hatt 2 til.. Hvor får jeg slipt opp flere nøkler?og hvor mye koster det ca? tror forresten det er startsperre?! takker for svar mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hmm 2 til ?!?!.. jeg fikk med 2 når jeg kjøpte min, men du må nok til Møller for å få fiksa ekstranøkkel. vet ikke om andre har lov til å slipe opp en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 en til morra mi, og en til meg, og en i backup Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 du kan bare reise til et vanlig nøkkel slipe firma... dem fleste har verktøy så de kan lese av kodene og slipe den nøkelen du vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Fatter jobber på Låsbua og mener dem fikser sånn ganske greit. Tror ikke du får VW merke på nøkkelen da, men du tar jo den originale sjøl ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by cREATURe Fatter jobber på Låsbua og mener dem fikser sånn ganske greit. Tror ikke du får VW merke på nøkkelen da, men du tar jo den originale sjøl ;) hehe gjør ikke no at det ikke er vw merke pån.. :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Mandel hehe gjør ikke no at det ikke er vw merke pån.. :) kjører forbi esso sandum, og videre nedover.. der er det en butikk bak der mot e6 der kopiere de nøkler.. kopierte nøkler til gamle bilen der.. billig og fort :D vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 mener du TESS? rett ved interdekk?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg