Mandel Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Søkte etter styling og deler til golf 3 i stad, og da jeg fant denne siden: Feite baklykter noen som har vært borti lignende? det står at de er på utkikk etter en golf de kan remontere sånne på.. digga de jeg i allefall :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 det var faen meg den styggeste spoileren jeg har sett...puke Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 njaa..smaken er som baken..men synes ikke den passa på golf i allefall Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 æsj, mista mat lysta når jeg så de der azz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg syns dissa ser litt kule ut jeg.. http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=529 Har lenge leta etter LED baklykter til golf III Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Mandel Søkte etter styling og deler til golf 3 i stad, og da jeg fant denne siden: Feite baklykter noen som har vært borti lignende? det står at de er på utkikk etter en golf de kan remontere sånne på.. digga de jeg i allefall :) Sorry Mandel, men må si meg uenig i det der... De ble litt for drøye for min smak!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Logico Sorry Mandel, men må si meg uenig i det der... De ble litt for drøye for min smak!;) åssa ville såklart ikke hatt de på en bil uten bodykit og sånn.. Men om man har bodykit, speisa lakk og funky felger så syns jeg sånnt der passer godt som showbil :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Noe slikt er råflott på Golf 3. Dere har sikkert sett den sølvgrå 3'ern med slike baklys? EDIT: Lexus og diverse ripoff linselys bak hører *ikke* hjemme på denne bilen, og ser alltid jævlig og upassende ut. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Noe slikt er råflott på Golf 3. Dere har sikkert sett den sølvgrå 3'ern med slike baklys? EDIT: Lexus og diverse ripoff linselys bak hører *ikke* hjemme på denne bilen, og ser alltid jævlig og upassende ut. ifølge deg ja.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Mandel ifølge deg ja.. Ja, ifølge meg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jeg hadde sota på min golf 3, dem samme som du viste fra autospar.. Sota baklyter Originally posted by rairai Noen som har bilde av golf med hvite baklykter? Eller sota, sånn som disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng EDIT: Lexus og diverse ripoff linselys bak hører *ikke* hjemme på denne bilen, og ser alltid jævlig og upassende ut. Da hadde du hatet å kjørt rundt i bilen min... Fint vi har forskjellige meninger, de lyktene du mente vardet eneste man kunne ha på Golf3, er greie nok de... på visse biler... mens de på andre ser direkte kjedelige ut! ;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Mandel åssa ville såklart ikke hatt de på en bil uten bodykit og sånn.. Men om man har bodykit, speisa lakk og funky felger så syns jeg sånnt der passer godt som showbil :) Kan till nød være enig med deg, vet bare at det hadde blitt litt feil på min bil! PS; er det ikke merkelig at det ofte er de som ikke har Golf3 selv som vet hva som passer best av styling&lykter på Golf3!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hehe du sier noe der ja Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Når det gjelder frontlykter så passer G4 Look lyktene helt genialt, gir den gode bilen en fresh og moderne look, så fort jeg får penger vurderer jeg glasslklare bak, men ikke lexus, blir for spacey. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg