kay arne Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by JensK Digger dem lyktene der ass. Dem er så vanvittig stilige. Gjør seg med den brytninga mellom det dype røde og klare. Noen som har bilder av biler med disse montert? nesten samme som jeg hadde på gamle bilen, men det var hella lykter da Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 hva er adressa til cardomain sida med gamlegolfen din på kay-arne? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 har bare brukt cardomain til og legge ut bilder på jeg, så det er ikke noe og se på der. tre små bilder bare Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Noe slikt er råflott på Golf 3. Dere har sikkert sett den sølvgrå 3'ern med slike baklys? EDIT: Lexus og diverse ripoff linselys bak hører *ikke* hjemme på denne bilen, og ser alltid jævlig og upassende ut. Photoshop...en dårlig en :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 helt røde og hvite...med klart glass..det er det fineste til g-3..suverent...helt digg Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Dr_S Photoshop...en dårlig en :P Ah, det er helt korrekt. Jeg måtte lage den selv, fordi jeg fant ikke bildet av den sølvgrå 3'ern som faktisk hadde denne modden. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 flere som har det i tyskland, skal ikke lete lenge på vw scene eller noen andre vw blader for å finne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 den modden er veldig fin, noen som har vurdert denne lille detaljen på sin bil? vurderer og finne meg en donor bakluke. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Fant et bilde her gitt! :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg